نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با برترین دیکشنری های اندرویدی آشنا شوید

به گزارش خبرشهر، نرم افزارهای دیکشنری کاربردی ترین نرم افزار برای علاقه مندان به زبان های خارجی است. این نرم افزارها علاوه بر علاقه مندان زبان های خارجی برای افراد دیگر نیز بسیار کاربردی است. بسیاری از این دیکشنری ها و نرم افزار ها زبان فارسی را پشتیبانی نمی کنند و پیدا کردن اپلیکیشنی که زبان فارسی را پشتیبانی می کند بسیار کم است. حال قصد داریم به بررسی دو نرم افزار بسیار حرفه ایی بپردازیم:

نرم افزار Talking Translator Pro

این نرم افزار طرفداران بسیار زیادی دارد و به آسانی بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود. این نرم افزار عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای ترجمه انواع مکالمات به زبان های مختلف مخصوص اندروید می باشد که توسط GreenLife Apps توسعه پیدا کرده است. این نرم افزار بسیار زیبا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. در این نرم افزار تنها کافیست شروع به صحبت کردن کنید و برنامه نیز آن را برای شما به زبانی دیگر ترجمه نماید. برنامه فوق تمامی مکالمات را ابتدا به صورت متن در اورده و سپس دستورات را به راحتی انجام می دهد.

لینک دانلود نرم افزار Talking Translator Pro برای سیستم عامل اندروید از استور رسمی گوگل



برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرخ زیر است:

دیکشنری Reverso Translation Dictionary

نرم افزار دیگر اپلیکیشن Reverso Translation Dictionary نام دارد. این نرم افزار یک دیکشنری بسیار کامل و جامع برای سیستم عامل  اندروید است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دیکشنری هوشمند را می توان به عنوان بهترین راه برای ترجمه و یادگیری میلیون ها لغت و عبارت دانست. هر متنی به وسیله ریورسو قابل ترجمه بوده و تنها چند ثانیه زمان برای دریافت یک ترجمه بسیار کامل و بدون نقص نیاز می باشد. تمامی واژگان به کار رفته شده در این اپلیکیشن هوشمند در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که برای دسترسی به ان ها کافیست به دسته مورد نظر خود مراجعه کنید.



لینک دانلود نرم افزار Reverso Translation Dictionary برای سیستم عامل اندروید

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

مطالب مرتبط:

بهترین راه حل برای انتقال نرم افزار در گوشی های اندروید چیست؟

با این نرم افزار تمام امور روزانه خود را مدیریت کنید

خروج از نسخه موبایل