نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید از حوزه های امتحانی نور و فجر در شهریار

به گزارش خبرشهر،  جعفری رئیس اداره سنجش معاونت سواد آموزی و والی نژاد کارشناس سنجش سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به همراه آقااحمدی رئیس اداره سوادآموزی شهرستان شهریار با حضور در مدارس فجر و نور از روند برگزاری امتحانات سوادآموزی بازدید کردند.

جعفری رئیس اداره سنجش معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در این راستا ، ابراز داشت : آزمون های پایانی سوادآموزان در حوزه های امتحانی شهرستان شهریار در صحت و سلامت در حال برگزاری است .

وی کسب مهارت و توانمندی های لازم توسط فراگیران را از اهداف مهم معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برشمرد و بیان داشت : در راه کسب این موفقیت ها ، پایش مستمر کلاسهای درس و حضور فراگیران بسیار موثر و تأثیرگذار است.

جعفری در پایان گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های نهضت سوادآموزی شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و یا افرادی است که به دلایل مختلف در طول دوران تحصیل، اقدام به ترک تحصیل می‌کنند.

گفتنی است : با حضور مسئولین اداره سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از حوزه های امتحانی نور در نصیرآباد و فجر در شاهد شهر بازدید به عمل آمد.

منبع:آموزش وپرورش شهریار

مطالب مرتبط:

مهمترین رسالت آموزش و پرورش ترویج و رشد تربیت انسانی در جامعه است.

بازدید فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهریار از آزمون ورودی دبیرستانهای نمونه دولتی متوسطه دوره دوم + گزارش تصویری

خروج از نسخه موبایل