نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بلوار شهدای اصناف در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرشهر،مسعود مختاری با بیان اینکه توسعه و بهسازی معابر شهری از اولویت های شهرداری قدس است، اظهار کرد: فضای عمومی شهر همانند ظرفی است با محتوایی از رفت و آمدها، تحرکات اجتماعی و فعالیت ها و کنش های روزمره که شهروندان بخش عمده زندگی خود را در فضاهای عمومی شهر سپری می کنند، بنابراین توسعه و بهسازی معابر شهری در زندگی شهروندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در ادامه روند توسعه و بهسازی معابر شهری، شهرداری قدس با توجه به احساس نیاز به تکمیل بلوار شهدای اصناف جهت تسهیل در امر عبور و مرور شهروندان و همچنین دسترسی به منطقه هفت جوی، اقدام به زیرسازی و آسفالت این بلوار جدیدالاحداث به طول بیش از یک کیلومتر و عرض باند آسفالته ۲۲ متر با به کارگیری حدود ۶۵۰۰ تن آسفالت نموده است.

شهردار قدس در ادامه گفت: در مراحل عملیاتی اجرای این بلوار اقداماتی شامل انتقال چندین هزار تن نخاله های ساختمانی، سه کیلومتر جدولگذاری رفیوژ  و ایجاد انهار و رنگ آمیزی آنها، نصب پایه چراغ همراه با پروژکتورهای کم مصرف و نصب علائم ترافیکی با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که در پی آن شاهد تسهیل و کاهش زمان دسترسی به منطقه هفت جوی و رضایت شهروندان قدس خواهیم بود.

منبع: شهرداری قدس

مطالب مرتبط:

بلوار پرنیان در شهر اندیشه در هفته دولت افتتاح خواهد گردید

۱۰ پروژه حوزه فضای سبز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خروج از نسخه موبایل