نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مهمترین رسالت آموزش و پرورش ترویج و رشد تربیت انسانی در جامعه است.

به گزارش خبرشهر،  صبح امروز جلسه توجیهی اردوی یاوران ولایت با حضور مجیدپارسا مدیر آموزش و پرورش ،آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه شهریار ، اولیاء و دانش آموزان شرکت کننده در این اردو در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) ،برگزاری اردوهای یاوران ولایت را از طرح های مهم و تأثیر گذار در تربیت انسانهای متدین و بسیجی دانست و افزود : در این راستا مهمترین رسالت آموزش و پرورش ترویج و رشد تربیت انسانی در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین مسئله تعلیم و تربیت است تصریح کرد:برگزاری اردوهای یاوران ولایت نقش بسیار مهمی در آگاهی و بصیرت دانش آموزان و همچنین حرکت در مسیر درست و روشن زندگی دارد.

پارسا بیان کرد : در عصری که مهمترین اهداف دشمنان ایجاد هجمه های فرهنگی است ، برپایی این چنین اردوهایی می تواند پرهیز ازخرافات و همچنین تکیه برعقلانیت را در دانش آموزان تقویت نماید و باعث افزایش بصیرت و آگاهی در بین آنان باشد.

وی در سخنان خود به پرسش مهر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در این اردوها یادگیری مهارت های زندگی بسیار حائز اهمیت است و از مهمترین آنها تمرین دانش آموزان برای تحمل افکار مخالف یکدیگر و همچنین احترام گذاشتن به افکاریکدیگر است.

مدیر آموزش و پرورش عنوان کرد : این اردو به مدت ۱۰ روز با شرکت برادران و خواهران  بسیجی به میزبانی شهرستان شهریار در اردوگاه شهیدمنتظری برگزار می گردد.

 

 

 

منبع:

آموزش و پرورش شهریار

 

 

 

مطالب مرتبط:

مدیر آموزش و پرورش شهریار از پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بازدید کرد

تشکیل میز هدایت تحصیلی به منظور راهنمایی و مشاوره تخصصی به دانش آموزان در آموزش و پرورش

بازدید مدیر آموزش و پرورش شهریار از روند برگزاری آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان متوسطه دوره اول سال ۹۸-۹۷

خروج از نسخه موبایل