نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار در سال 97 برگزار شد

به گزارش خبرشهر، ظهر روز گذشته، بیستم مردادماه، جلسه‌ای تحت عنوان ” دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار ارسال ۹۷ ” که رأس ساعت۱۴ با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید تشکیل شد.
عبدالرضا علی‌پناه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن عرض تشکر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سادات رسول، امام‌جمعه شهر باغستان جهت میزبانی این جلسه، به قرائت گزارشی از عملکرد و اقدامات تشکیل دو جلسه کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی با حضور کارشناس‌های معرفی‌شده از سوی اعضاء، پرداخته و بابیان بندهای دستور جلسه به بررسی مشکلات و دغدغه‌های فرهنگی باغستان و برنامه مقابله با خرافات و پیرایه‌های دینی و مذهبی در ماه محرم پرداخت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی سالمی، امام‌جمعه شهریار و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار نیز به دغدغه‌های فرهنگی مطرح‌شده اشاراتی داشت و در راستای رفع موضوعات مطرح‌شده در این شهر از مسئولین مربوطه در شهر و شهرستان را به همکاری و همراهی دعوت کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سادات رسول، امام‌جمعه باغستان، در سخنانی به تشریح دغدغه‌ها و آسیب‌ها در حوزه امور مذهبی و فرهنگی در شهر باغستان پرداخت و از مسئولین مرتبط خواستار پیگیری و رفع مشکلات موجود را خواستار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری، مسئول رسیدگی به امور مساجد نیز به ارائه گزارش آماری از تعداد مساجد، ائمه جماعات و خانه‌های عالم در باغستان را بیان و بر رونق و جذابیت مساجد به‌منظور ترغیب جوانان تأکید نمود.

مطالب مرتبط:

برگزاری سومین جلسه کارگروه پروژه مهر در شهریار

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان شهریار

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با موضوع تخصصی شهرداری شهریار

خروج از نسخه موبایل