نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آماده سازی فضاهای فیزیکی مدارس از مهمترین برنامه های پروژه مهر است

به گزارش خبرشهر، سومین جلسه کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر مدارس شهرستان شهریار با حضور مهدی تبارکی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و اعضای کارگروه تشکیل شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان شهریار و مسؤل کمیته تعمیر و تجهیز شهرستان ،با بیان اینکه مجموعه اقدامات و فعالیتهای پروژه مهر موجب بازگشایی مطلوب مدارس و ایجاد شور و نشاط و انگیزه دانش اموزان می گردد ،عنوان کرد : در این راستا انجام امور تعمیراتی و تجهیزاتی و زیبا سازی در سطح مدارس با توجه به نیازها و اولویت‌های تعیین شده ، از مهمترین کارکردها و اهداف این کارگروه  است.

تبارکی در ادامه سخنان خود ابراز داشت : تا کنون ۵۰ درخواست تجهیز و ۳۰ درخواست تعمیر مدارس در دستور کار قرار گرفته که با همیاری و کمک مدیران منتخب مدارس و تشکیل کارگروه محوری این درخواست ها مورد بررسی قرار گرفته و به دبیرخانه گزارش شده است .

وی عنوان کرد : در راستای اجرای مطلوب فعالیت های کمیته تعمیر و تجهیز مدارس ، ۳ کارگروه فرعی در کنار این کارگروه با موضوع تعمیرات میز و نیمکت در مدارس کاراجرایی را شروع کرده اند و درخواست های عنوان شده از سوی مدارس را رسیدگی می کنند.

تبارکی در پایان  از اعضا خواست تا با نظارت و بررسی وضعیت آب و برق مدارس، آبخوری و سرویس بهداشتی، توزیع به موقع کتب درسی، جمع‌آوری وسایل اسقاطی، بررسی نحوه استفاده مدارس از سامانه حسابداری و اموال را در بازدیدهای خود مد نظر قرار داده و به شناسایی مدارسی که نیاز ضروری به تجهیزات و تعمیرات دارند و تعمیر اموالی که قابلیت ترمیم و تعمیر مجدد دارند، بپردازند.

منبع: آموزش و پرورش شهریار

مطالب مرتبط:

برگزاری سومین جلسه کارگروه پروژه مهر در شهریار

برگزاری جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر ۹۷

برگزاری اولین جلسه کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر در شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل