نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رویکرد کارآفرینی مهمترین هدف برگزاری سی و ششمین جشنواره فرهنگی ، هنری دانش آموزان کشور است

به گزارش خبرشهر، عبدالرضا فولادوند ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور، صنن تکریم جایگاه هنر و هنرمند اظهار داشت : جا دارد یادی کنیم از تمام کسانی که جشنواره های بزرگ فرهنگی و هنری را کلید زدند و شمع هنر را در وجود ما روشن نگاه داشتند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که رویکرد کارآفرینی در برگزاری این جشنواره مورد توجه جدی بوده است ، افزود: در روزهای برگزاری این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران سی کارگاه آموزشی زیر نظر اساتید متخصص در حال برگزاری است .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، ضمن تقدیر از اقدامات برگزارکنندگان این آیین، ادامه داد: به نیابت از همه دانش آموزان و فرهنگیان از داورانی که در تمامی مراحل در کنار دانش آموزان بوده اند  تقدیر میکنم و امید آن دارم که بتوانیم ارزش این کار بزرگ شما را بدانیم و قدردان خوبی های شما عزیزان باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: این جشنواره با مشارکت ۶ ملیون نفر دانش آموز در سراسر کشور آغاز و اکنون به مرحله نهایی خود رسیده است .

فولادوند، هنر را به عنوان یکی از مهم ترین داروهای شفابخش در درمان آسیب های اجتماعی دانست و افزود:  باید تلاش کنیم تا نسل جوان با تکیه بر هنر از آفات خطرناک آسیب های اجتماعی مصون بمانند .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هنر مهم ترین ابزاری است که می تواند جوانان را از هر آسیبی به دور نگاه داشته و آنان را در مسیر طراوت ، نشاط و امید قرار دهد.

 

 

 

منبع: داره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل