نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری سومین جلسه کارگروه پروژه مهر در شهریار

به گزارش خبرشهر، صبح امروز در راستای بازگشایی هرچه بهتر مدارس در مهر ۹۷ ، سومین جلسه هماهنگی ستاد پروژه مهر با حضور کلیه اعضا در دفتر معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار تشکیل شد.

داود آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای کمیته های پنج گانه پروژه مهر اظهارداشت: کارگروه های پروژه مهر در حوزه ستادی به گونه ای عمل نمایند تا با بهره گیری از توان و تخصص همکاران ، زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و همچنین بازگشایی هر چه بهتر مدارس همراه با شور و نشاط برای دانش آموزان را فراهم آورند.

وی در ادامه جلسه با تاکید بر برگزاری جلسات متعدد در سطح ستادی برای هماهنگی بیشتر بر تنظیم صورت جلسات کمیته ها، تهیه مستندات ، پیگیری مصوبات جلسات توسط اعضا تعیین شده، تشکیل جلسات برای مدیران و ارائه گزارش هفتگی کمیته ها به دبیرخانه ستاد تاکید نمود.

در ادامه جلسه پوستر تهیه شده توسط کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی ، معرفی شد .

در این پوستر با توجه به تقارن ایام محرم ،هفته دفاع مقدس و همچنین شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است،شعری توسط دانش آموز شهرستان شهریار هامان فراهانی و همچنین طراحی فضای پوستر در این راستا ،توسط  همکار فرهنگی آقای سعید کوهی مدنظر قرار گرفته شده است .

گفتنی است در این جلسه هر کدام از کمیته ها گزارش ها و مستندات خود را در راستای پروژه مهر ارائه و پیشنهادهایی را مطرح نمودند.

منبع: آموزش و پرورش شهریار

مطالب مرتبط:

برگزاری جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر ۹۷

برگزاری اولین جلسه کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر در شهرستان شهریار

نشست تخصصی پروژه مهر ۹۷ و ستاد ثبت نام + تصویر

سومین جلسه کارگروه تخصصی پروژه مهر شهرستان شهریار برگزار شد

خروج از نسخه موبایل