نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

یارانه پنج شنبه هفته آینده واریز می‌شود

به گزارش خبرشهر، محمد باقر نوبخت در حاشیه نشست هیئت دولت درجمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی ویژه گندم کاران در دوروز آینده افزود: تا کنون ۱۰ هزار میلیارد تومان گندم کشاورزان به دولت فروخته شده است که ۵ هزارمیلیارد تومان آن پرداخت شده است و از ۵ هزارمیلیارد تومان مابقی نیز ۲۵۰۰ میلیارد تومان در دو روز آینده پرداخت خواهد شد.
وی درخصوص پاداش بازنشستگان فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان گفت: ماه گذشته حدود هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان پاداش فرهنگیان پرداخت شده است که طبق توافق انجام شده تا پیش از پایان سال هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به حساب این گروه واریز می شود که البته بخشی از آن متعلق به دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تشکیل ستاد بودجه سال ۹۸ ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه برای تنظیم به موقع لایحه بودجه و تحویل آن تا ۱۵ آذرماه ستاد ویژه تشکیل داده است که تا چند هفته پیش از تاریخ مقرر لایحه را تنظیم و تحویل دولت خواهد داد.

نوبخت با اشاره به رشد ۵۸ درصدی منابع حاصل از عملکرد چهارماه امسال نسبت به سال گذشته گفت: بر اساس عملکرد چهارماه اول امسال ۱۰۵ هزار میلیارد تومان منابع به خزانه دولت واریز شده است که رقم اختصاص یافته به امور جاری کشور امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بودجه عمرانی چهار ماه اول هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم امسال به ۲۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مطالب مرتبط:

زمان واریز یارانه تیرماه مشخص شد

نوبخت حذف ۳ دهک یارانه‌بگیران را تکذیب کرد

خروج از نسخه موبایل