نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه در شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر،  خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در پنجمین جلسه کمیسیون اتباع خارجه و مهارجرین این شهرستان که با حضور دادستان ودیگر اعضای این کمیسیون در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید گفت:

هرگونه بکارگیری اتباع خارجه در پروژه های عمرانی ممنوع بوده و با پیمانکاران متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی افزود این که پیمانکاران به بهانه نیروی ارزان قیمت با بازدهی بالا از اتباع بیگانه استفاده نمایند در حالی که جوانان کشور خودمان جویای کار می باشند قابل  توجیه نیست  خطیبی اظهارداشت: ۴۰ هزار نفر از جمعیت ۴۰۰ هزار نفری شهرستان ملارد را اتباع خارجه تشکیل شده است. فرماندار ملارد اظهارداشت ۵ هزار دانش آموز اتباع خارجه در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که  بر اساس دستور العمل ها و بخشنامه ها، خوشبختانه هیچ دانش آموز بیگانه ای بازمانده از  از تحصیل در سطح شهرستان نداریم. 
در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون گزارشی از دستگیری و طرد افراد بیگانه و غیر مجاز  و همچنین نظارت بر واحدهای تولیدی و پروژه های عمرانی در عدم بکارگیری اتباع خارجه را بیان نمودند.
به گفته سرهنگ قاسمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اجرای حدود ۳۰ طرح  شناسایی و جمع آوری اتباع خارجه غیر مجاز، در ۵ ماهه سال جاری بیش از ۶۴۱ نفر از این اتباع در سطح شهرستان ملارد دستگیر و از کشور طرد شده اند.

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل