نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر،  جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان شهریار به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور درخشان نسب شهردار شهریار، رنجبر شهردار باغستان، کاویانی شهردار اندیشه، سلامت بخش شهردار وحیدیه، اسدی شهردار فردوسیه، امینی سرپرست شهردار صباشهر، علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و صادق زاده مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار در فرمانداری برگزار شد.
طاهری در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه و رابط مهم و اثیرگذار بین مردم و مسئولان هستند و می توانند با اقدامات به موقع در انتشار اخبار صحیح و دقیق در راه رشد و توسعه شهرستان قدم بردارند.
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به برخی اقدامات موثر خبرنگاران حضور همراه با حس مسئولیت اجتماعی اهالی رسانه را در جلوگیری از بروز بحران های مختلف تاثیرگذار دانست و بر تعامل مثبت بین مسئولان با خبرنگاران تاکید کرد.
طاهری برگزاری مراسم محوری و منسجم با مشارکت همه شهرداری ها، شوراهای شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان شهریار را گامی در جهت ارج نهادن به خدمات اهالی رسانه و خبر دانست و از شهرداران و مسئولان خواست تا همکاری لازم را در جهت برگزاری این برنامه داشته باشند.
در ادامه جلسه علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار ملاک تعیین لیست نهایی خبرنگاران را سه آیتم اصلی عضویت در سایت رسانه، داشتن بیمه خبرنگاری و عضویت در خانه مطبوعات اعلام کرد و از همه دستگاه ها و مسئولان خواست تا لیست اعلام شده از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را ملاک عمل قرار دهند تا با تقویت سازو کارهای قانونی بستر مناسبی جهت سازماندهی خبرنگاران فراهم گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری منسجم و محوری مراسم ویژه روز خبرنگار حمایت و تقدیر کرد.
صادق زاده مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده جهت برگزاری همایش روز خبرنگار گفت: متاسفانه به سبب وجود خلاء قانونی طی سالیان گذشته مشکلاتی را در حوزه اطلاع رسانی و خبر در شهرستان های استان تهران شاهد بودیم که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرور برطرف شود.
مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار برنامه پیشنهادی همایش روز خبرنگار را جهت اظهار نظر اعضا و تصمیم گیری ارائه نمود.
شهرداران شهرهای شهریار، باغستان، اندیشه، صباشهر، وحیدیه، شاهدشهر و فردوسیه نیز در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و تاکید بر برگزاری مراسم منسجم روز خبرنگار در سطح شهرستان دیدگاه های خود را در خصوص نحوه برگزاری مراسم و بهبود وضعیت اطلاع رسانی و تعامل مناسب بین خبرنگاران و مدیران ادارات و دستگاه ها بیان داشتند.

 

 





منبع: فرمانداری شهریار

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل