نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اگر دلیل همه مشکلات را دشمن بدانیم اشتباه است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار با اشاره به نوسانات قیمت در هفته اخیر اظهار داشت: اگر دلیل همه مشکلات را دشمن بدانیم اشتباه است، چرا که برخی مشکلات ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است مردم مطالبه‌هایی از دولت، وزرا و سران قوا دارند که در این راستا اگر وزیر یا مدیری نتوانسته خوب عمل کند باید تغییر کند.

وی بیان کرد: خواسته دیگر مردم این است که گلوگاه‌های فساد بسته شود تا برای مردم و نظام مشکل ایجاد نشود که این امر با نظارت دقیق به‌ثمر می‌رسد از این رو در گمرکات، بانک‌ها و مناطق آزاد باید نظارت دقیق و شدیدتری اعمال شود.

امام جمعه شهریار با ابراز اینکه تخصیص ارز باید دقیق و صحیح انجام شود افزود: باید مسئولان از افراد انقلابی در برخی مسئولیت‌های حساس استفاده کنند، معلوم نیست چه شد که ۵۰ نفر توانسته‌اند سه و نیم میلیون سکه خرید کنند، اینها فقط به سوء مدیریت برمی‌گردد، نکته دیگر لزوم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است چرا هر کدام از مسئولان اقتصادی کشور یک حرفی می‌زنند و دیگری حرفی دیگر را می‌زند.

سالمی همچنین تصریح کرد: امروز مشکلاتمان تنها آمریکا و انگلیس  نیست، بلکه  بخش عمده  مشکلات در داخل کشور و ناشی از ناهماهنگی‌ها است باید ظرفیت‌های خود را بشناسیم اما نباید به آمریکا حتی اگر پیشنهاد مذاکره داد اعتماد کرد چرا که یک بار مذاکره کردیم اما دیدیم که چه شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت حساسیت نمایندگان نسبت به مشکلات مردم گفت: نمایندگان مجلس باید مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و به اصل موضوعات در کشور برسند، که در این زمینه باید به‌جای جمع کردن امضا و پس گرفتن امضاهای خود ثابت‌قدم باشند و اگر کاری می‌کنند پای سخنان و خواسته‌های مردم بایستند و دستگاه‌های نظارتی نیز باید با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان برخورد کنند.

امام جمعه شهریار همچنین با اشاره به روز خبرنگار عنوان کرد: روز خبرنگار را به این قشر زحمت‌کش و بی‌منت تبریک گفته و در این روزهای پرتلاطم از رسانه‌های داخلی تشکر داریم چرا که با بیان صحیح و به‌موقع سخنان رهبری را به‌درستی انتشار دادند.

خروج از نسخه موبایل