نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تولید ژلاتین کپسول دارویی بر مدار خودکفایی در شهرستان شهریار/ بازدید استاندار تهران از شرکت های داروسازی شهریار

به گزارش خبرشهر، محمدحسین مقیمی استاندار تهران برای بازدید از صنایع شهریار امروز ١٠ مردادماه به این شهرستان سفر کرد.

استاندار تهران در بخشی از این سفر با حضور در شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران از
بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد.

براساس گزارشی که دکتر رمضانی مدیرعامل شرکت به استاندار تهران ارائه داد: ظرفیت تولید یک میلیون و ۴٠٠ هزار کپسول در شرایط مهیا بودن دما و رطوبت در این واحد وجود دارد.

انواع کپسول با طرح های جدید براق و متالیک به شکل گیاهی و با استفاده از ژلاتین استخوان و پوست حلال در این واحد تولید می شود.

استاندار تهران در ادامه بازدید از این شرکت تولیدی دارویی از ١۴ خط فعال این مجموعه که دو خط آن از طریق دستگاه های تولید داخل فعال است بازدید کرد.

کمترین میزان ضایعات و تولید مرغوب و باکیفیت استاندارد کپسولهای ژلاتین از ویژگیهای مهم تولیدات این شرکت دارویی است.

بازدید از بخش های کنترل چشمی و کنترل تولید کپسولها از طریق دستگاه های تمام اتوماتیک بخش دیگری از بازدید استاندار از این شرکت را به خود اختصاص داد.

استاندار تهران در این بازدید با ابراز خرسندی از خودکفایی کشور و استان تهران در بخش مهم صنایع دارویی برای توسعه خطوط تولید این شرکت قول مساعد داد.

منبع: استانداری تهران

مطالب مرتبط:

بازدید استاندار تهران از لوستر سازی پرتو در روستای یبارک شهریار/ تولید سالانه۵٠ هزار قطعه انواع لوستر در شرکت پرتو شهرستان شهریار

چرخ صنایع غذایی شهرستان شهریار می چرخد/ بازدید استاندار تهران از شرکت کاله/ ایده های جدید برای تولید مواد لبنی و غذایی در شهرستان شهریار

استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد/ ١۵ داروی جدید در بستر تولید شرکت “شهر دارو”

بازدید استاندار تهران از واحد تولیدی و صنعتی ایران یاسا در شهرستان شهریار/صادرات محصولات صنعتی شرکت ایران یاسا به ١٣ کشور

 

خروج از نسخه موبایل