نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعیین تکلیف ۶ پرونده در کمیسیون طرح های غیرکشاورزی استان تهران

به گزارش خبرشهر، جلسه کمیسیون طرح های غیرکشاورزی به ریاست ذوالفقاری، رییس سازمان، کیان مدیرکل منابع طبیعی، نماینده اداره کل امور اقتصادی و دارایی، دوستی مدیر امور اراضی استان و معاونان و روسای اداره واگذاری برگزار شد.

در این جلسه ۶ پرونده از شهرستان های فیروزکوه، پاکدشت شهریار مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد پرونده، ۳ رای تمدید و تعیین مهلت اجاره و اخذ اجور معوقه، سه مورد درخواست جایگزینی، انتقال قطعی و ارسال به راه و شهرسازی صادر شد.

نماینده سازمان آب منطقه ای تهران با حضور در این جلسه و در جریان بررسی تمدید قرارداد “طرح آب منطقه ای سمنان” برای احداث ایستگاه تبخیر سنجی در فیروزکوه گفت: این پروژه ۲هزارمترمربعی که در اراضی ملی واقع شده تا یکسال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

طرح تولید و بسته بندی آبمیوه۲۰هزارمترمربعی فیروزکوه، طرح شستشو و دانه بندی شن و ماسه معدن شن و ماسه خانه سازان کیمیا در پاکدشت، قالب سازی و تراشکاری قطعات در فیروزکوه از جمله طرح هایی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

*بررسی۱۳ پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران

جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران به ریاست ذوالفقاری و با حضور کلانتری، مدیرکل محیط زیست استان، نماینده اداره راه و شهرسازی استان، دوستی، مدیر امور اراضی تشکیل شد که در این جلسه ۱۳ فقره پرونده در دستور کار قرار گرفت.

۱۰پرونده در مورد درخواست احداث بنای کارگری سرباغی در بخشی از اراضی بود که با ۸ مورد از این درخواست ها موافقت شد.

طرح تولنبخشی و نگهداری سالمندان، حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و طرح مجدد هدمات رفاهی بین راهی واقع در سه شهرستان فیروزکوه، ملارد و اسلامشهر از دیگر پرونده های بررسی شده در این جلسه بود که با تاکید اعضا بر حفظ اراضی دارای آب استان تنها با یک مورد موافقت شد.

 

 

 

 

منبع: سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

 

 

مطالب مرتبط:

۱۳۳ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان تهران سند ندارد

بیش از هزارهکتار اراضی کشاورزی استان تهران به سامانه های نوین آبیاری مجهز شد

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار معارفه شد

خروج از نسخه موبایل