نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل میز هدایت تحصیلی به منظور راهنمایی و مشاوره تخصصی به دانش آموزان در آموزش و پرورش

به گزارش خبرشهر، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در دیدار مردمی که بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام صادق (ع) فاز یک اندیشه برگزار شد ، حضور یافت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در این دیدار با اشاره به مشارکت اولیاء در امر تعلیم و تربیت دانش اموزان اظهار داشت : در راستای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش ،مشارکت و نقش اولیاء در مدارس ، باعث رشد و تعالی و ارائه خدمات شایسته به دانش آموزان می گردد.

پارسا در ادامه افزود : منظور از مشارکت اولیاء در مدارش فقط جنبه مالی ندارد و مدیران مدارس تا قبل از تشکیل انجمن اولیاء و مربیان فقط قادر خواهند بود که مبلغ کتاب و بیمه را از اولیا جهت ثبت نام دانش آموزان دریافت مایند.

وی در ادامه به موضوع مهم و حساس هدایت تحصیلی دانش آموزان اشاره داشت و عنوان کرد : یکی از مهمترین مراحل سرنوشت ساز دانش آموزان ، تصمیم گیری در باره انتخاب رشته آگاهانه در پایه نهم است.

مدیر آموزش و پرورش به تشریح برنامه هدایت تحصیلی ، مشکلات و موضوعات اولیاء در این راستا پرداخت و ابراز داشت : در اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار به حهت راهنمایی و مشاوره تحصیلی دانش آموزان ، میز هدایت تحصیلی با حضور مشاورین ، هر روز پاسخگوی موارد و مشکلات دانش آموزان و اولیاء در این خصوص می باشند.

شایان ذکر است، در این دیدار مدیر آموزش و پرورش شهریار به سوالات حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مختلف آموزش و پرورش پاسخ داد.

 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل