نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارگروه اوقاف در شهرستان شهریار تشکیل شود

به گزارش خبرشهر، نوراله طاهری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: باید ظرفیت‌ها  و همچنین مشکلات شهرستان احصا شود تا در زمان حضور استاندار و مدیران کل مشکلات و موانع تولید را رفع کنیم.

وی ضمن اشاره به ضرورت اجرای مصوبات شورای اداری عنوان کرد: ورودی‌های شهرستان شهریار در شأن مردم نیست، همچنین بابت قطع برق از عموم مردم عذرخواهی می‌کنیم و از مردم تشکر داریم چرا که همراهی لازم را با ما داشتند که همین همراهی مردم موجب شد تا کمترین مشکلات را داشته باشیم.

فرماندار شهریار ادامه داد: امروز بیش از گذشته باید فضای نشاط را در شهرستان ایجاد کنیم که در این زمینه مجموعه‌های فرهنگی باید فضای نشاط مطلوب و موثر را ایجاد کنند در این تابستان نباید حتی یک اتاق و مجموعه فرهنگی خالی بماند.

طاهری همچنین با اشاره به مشکلات صندوق ولایت شهریار تصریح کرد: پیگیری موضوع این مجموعه در دستورکار شورای تأمین است و با نمایندگان آنها نیز صحبت شده است، ضمن اینکه در مورد تعاونی‌های انقلاب و شباهنگ نیز توسط نماینده مجلس زمینه‌ای فراهم شد تا با حضور در بانک مرکزی اقدامات تعاملی در دو روز قبل انجام شود تا مشکلات پیش آمده را برطرف کنیم.

وی با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به منطقه امیریه شهریار گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان در امیریه باید مرکزی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان باشد، چرا که امیریه شهریار۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که شهرداری نیز اعلام آمادگی کرده تا زمینه و زیرساخت‌های مورد نیاز برای این منطقه فراهم شود.

فرماندار شهریار عنوان کرد: باید کارگروه اوقاف در شهرستان تشکیل شود تا به موضوعات رسیدگی شود، چرا که مسئولان شهرستان هنوز به اسناد موقوفات شهریار واقف نبوده و نمی‌دانند که اسناد معتبر است یا خیر که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل