نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجهیز معابر و تقاطع‌های سطح شهرستان قدس به دوربین‌های ترافیکی

به گزارش خبرشهر،  غفار کیان با بیان اینکه اداره حمل و نقل و ترافیک مطالعات ساماندهی و اصلاح هندسی معابر را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: این مطالعات که توسط مشاور ترافیک انجام می‌شود، در تمامی معابر شهر از جمله بلوار انقلاب اسلامی و کلهر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مطالعه و اجرای ساماندهی دوربرگردان‌های بلوار ۴۵ متری انقلاب اسلامی، بلوار تولیدگران، لچکی ملاصدرا، دوربرگردان زیر تقاطع غیرهمسطح (جنوب به جنوب- مقابل سردخانه فصیحی) و مطالعه و اجرای تقاطع یا میدان یا حفظ وضع موجود در تقاطع بلوار امام حسین(ع) و ولیعصر(عج) در دستور کار اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس قرار دارد.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس از ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر خبر داد و افزود: مطالعات ساماندهی تابلوهای تمامی مسیرهای شهر با نظر مشاور در حال انجام است و هدف ما از این ساماندهی این است که شخصی که وارد شهرقدس می‌شود بدون اینکه از کسی سوال کند با استفاده از تابلوهای راهنمای مسیر، مقصد خود را بیابد.

کیان تصریح کرد: اقدام دیگری که در دستور کار داریم تجهیز معابر و تقاطع‌های سطح شهر به دوربین‌های ترافیکی است. بزودی مطالعات این طرح توسط مشاور واجد شرایط انجام خواهد شد و بعد از آن نسبت به نصب دوربین‌های ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر اقدام خواهد شد که ابزاری بسیار مهم در مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهر است. 

وی با بیان اینکه خط‌کشی تمامی معابر اصلی شهر در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد، در تشریح دیگر اقدامات انجام‌شده توسط این اداره اظهار داشت: نصب تابلوهای ترافیکی جدید، تجهیز تقاطع‌های تولیدگران، گلبرگ- امامزاده و مرزبانان- شورا، اجرای جزیره‌های ترافیکی و… از اقدامات این اداراه طی ماه گذشته می باشد.

 رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس گفت: هرساله در آستانه آغاز ماه مهر طرح بازگشایی مدارس اجرا می‌شود که امسال نیز اجرای این طرح را در دستور کار خواهیم داشت. با بازگشایی مدارس، کلاس‌های آموزشی با همکاری راهور و همیاران پلیس نیز برپا خواهد شد.

 

منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل