نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تجلیل از هنرمندان شهرستان قدس برگزار شد

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری در مراسم تجلیل از هنرمندان نقاش و طراح شهرقدسی که در تیرماه سال جاری اقدام به برگزاری نمایشگاه طراحی و نقاشی اوج هنر کرده بودند، اظهار داشت: در بازدید از نمایشگاه اوج هنر شاهد آثار هنری بسیار درخور تقدیر فرزندان شهرقدس بودیم که نشان از وجود استعدادهای ناب و ارزنده در این شهر دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز نوجوانان و جوانان شهرقدسی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی خوش درخشیده‌اند، گفت: هنر جلوه‌ای از فرهنگ و تمدن متعالی جامعه است و جامعه‌ای که از هنرمندان ارزنده‌ بهره می‌برد دارای فرهنگی غنی و پربار است. در واقع هنرمندان پیشقراولان بسط و توسعه فرهنگ و هنر غنی این مرز و بومند.

شهردار شهرقدس تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه طراحی و نقاشی اوج هنر در شهر ما امری لازم و ضروری است و شهرداری با وجود اینکه تکلیف قانونی در این حوزه ندارد، اما همواره در ارتقای فرهنگ و هنر شهر و حمایت از هنرمندان پیشتاز بوده است. 

مختاری ماهیت اقدامات شهرداری به لحاظ زیباسازی سیما و منظر شهری را با و فرهنگ و هنر عجین دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری نیز در شکل‌دهی به سیمای شهری از مؤلفه‌های فرهنگی و هنری بهره‌ می‌برد و هر چیزی که در سطح شهر اعم از فضاهای سبز، المان‌ها، دیوارنگاری‌ها و… مشاهده می‌کنیم چیزی جز آثار فرهنگی و هنری نیست، بنابراین عملکرد شهرداری و هنرمندان در مدیریت شهری پیوند می‌یابد.













منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل