نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

74 درصد سهم بودجه عمرانی در سال 97 شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در هفتاد و سومین جلسه رسمی شورا که با حضور محمودی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی شورای شهر تشکیل شد ، ضمن خیر مقدم به نماینده مردم شهریار و حاضرین در جلسه افزود : وظیفه ما و همه مسئولان ایجاد انگیزه، نشاط، امید، رونق کسب و کار و تعلق خاطر در میان مردم است .

وی افزود : اعضای شورا و مسئولان برای حل مشکلات و معضلات شهر و شهروندان آمده اند و نباید باری بر دوش مردم و مشکلی بر مشکلات آنان اضافه کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش مهم سخنان خود تاکید کرد: شوراهای اسلامی در سلسله ساختار اداری کشور هنوز جایگاه معینی ندارند و متأسفانه برخی ادارات هم مصوبات و دستورات شورا را نادیده می گیرند درصورتیکه شوراهای شهر و روستا برای اصلاح رابطه مردم با دستگاههای اجرایی بوجود آمده است ،انتظار داریم مسئولان محلی و ادارات شهرستان با شورای شهر هماهنگی بیشتری داشته باشند .

مهدور در بخش دیگری از سخنان خود بر رونق کارگاهها و شرکت های صنعتی و تولیدی در شهرستان شهریار تأکید کرد و افرود : اگر از ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان شهریار به خوبی استفاده شود و اولویت‌های اشتغال در آن برای جوانان بومی در نظر گرفته شود، قطعآ مشکل بیکاری و اشتغال برطرف خواهد شد .

رییس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه بیشترین سهم بودجه سال ۹۷ را به سمت عمرانی تصویب کردیم خاطر نشان کرد: پروژه های مهمی در سطح شهر و مناطق و نواحی در مرحله پایانی قرار دارد و امیدواریم در هفته دولت افتتاح و به مردم عزیزمان تحویل گردد .

در ادامه محمودی نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد ضمن بیان قانون مدیریت یکپارچه شهری ، کمک به شهرداری ها از طریق قانون (سهم قیر و ارزش افزوده) تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) و امام سجاد (ع) شهریار ، سه راه شهریار (دپو) قطار شهری و دیگر موارد مطالبی را بیان نمودند.

در ابتدا جلسه هفتاد و سوم اعضای شورای اسلامی شهر شهریار هریک با توجه به مشکلات پیش رو مطالبی را بیان و استقرار ادارات استانی ، اصلاح قانون شهرداریها ، استان شدن شهریار ، عدم کمک های مالی از سوی شهروندان بی بضاعت در اجرای فاضلاب در امیریه را از سوی نماینده شهریار خواستار شدند .

 

منبع: شورای شهر شهریار

خروج از نسخه موبایل