نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امروزه برخی مسئولان انگار تریبون آمریکا هستند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی، با اشاره به لزوم ترویج سیره اهل بیت(ع) بین مردم اظهار داشت: احترام و دستگیری از مردم، رعایت بهداشت و دفاع از خانواده انجام این اقدامات است و به واقع ما نمی‌توانیم همچون امامان باشیم اما می‌توانیم در مسیر این بزرگان حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جهادی عمل کردن مسئولان برای بهبود وضعیت کشور بیان کرد: مسئولان باید شجاعانه و با عزم و اراده راسخ در مسیر خدمت قدم بردارد و مراقب باشند که دشمن درصدد تضعیف اراده مردم است تا بخواهد به خواسته‌های خود برسد.

امام جمعه شهریار افزود: امروزه برخی مسئولان انگار تریبون آمریکا هستند و موضوعاتی را به زبان می‌آورند که نباید انجام شود، گفت‌وگو با آمریکا شدنی نیست و مسئولان باید بیش از گذشته ارتباط رو در رو و منسجم‌تری با مردم داشته باشند تا نتایج بهتری را دریافت کنند.

سالمی همچنین در ارتباط با مذاکره با طرف‌های اروپایی نیز تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشتند مشکلی در مذاکره با اروپا نیست اما نمی‌توان به آن‌ها اطمینان کرد، امروز درحالی که بسیاری از کشورهای منطقه به قدرت و امنیت در ایران اذعان دارند، اروپا فکر می‌کند که ما باید محتاج آن‌ها باشیم.

وی همچنین به ناآرامی‌ها در عراق اشاره کرد و گفت: تفکر عربستان سعودی در برهم زدن آرامش شیعیان سبب ایجاد آشوب و ناآرامی در جنوب عراق شده است و به طور حتم در کنار نارضایتی که وجود دارد باید بصیرت بیشتری داشته باشیم تا آسیبی این چنینی به ما وارد نشود.

امام جمعه شهریار در پایان با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دولت خاطرنشان کرد: باید سیطره دلار و یورو در مبادلات شکسته شود، امروز جمهوری اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است و امید است که مذاکرات اخیر با روسیه به سمت و سوی خوبی پیش برود.

خروج از نسخه موبایل