نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور سرزده شهردار در سامانه 137 برای رسیدگی به درخواست های شهروندان اندیشه

به گزارش خبرشهر،  بهروز کاویانی در این مورد گفت :سامانه ۱۳۷ به عنوان گوش شنوای شهرداری اندیشه است و مجموعه شهرداری تلاش خود را بکار گرفته تا مشکلات مردم را از طریق این سامانه و بدون حضور شهروندان رفع نماید و‌امروز سعی شد تا با حضور در این سامانه بصورت مستقیم مشکلات شهروندان را شنیده و شهروندان  دغدغه های خود را با مدیران شهرشان در میان بگذارند .

کاویانی با اعلام این خبر افزود: این سامانه بمنظور سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری و رسیدگی فوری به نیاز های مردم به صورت ۲۴ ساعته برای رفع نیاز های بحق مردم فهیم اندیشه در حال خدمتگزاری است و‌تمام درخواستها بصورت آنلاین قابل بررسی و رسیدگی می باشد .

شهردار اندیشه افزود : سامانه دریافت پیامهای مردمی ۱۳۷ با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری و با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری ، پیامهای شهروندان را از طریق سیستم صوتی و ارسال پیامک انجام‌وظیفه میکند .

وی در پایان افزود : از مردم عزیز اندیشه خواستاریم تا با تماس با سامانه ۱۳۷ و ارائه درخواست، پیشنهاد یا انتقاد ما را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گرامی یاری نمایند .





منبع: شهرداری اندیشه

خروج از نسخه موبایل