نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هیچ موفقیتی بدون مشارکت مردم حاصل نمیشود

به گزارش خبرشهر،  برنامه دیدار مردمی مسئولین شهرستان شهریار با اهالی شریف شهرک امیریه با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار و محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مسجد جامع امام حسین علیه السلام برگزار شد.
بنابر این گزارش طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این نشست با اشاره به اهداف برگزاری دیدارهای مردمی گفت: مشکلات و مسایل مختلفی وجود دارد اما مردم مطمئن باشند که مسئولین بدنبال حل مسایل و رفع مشکلات هستند.
فرماندار شهرستان شهریار با ذکر این نکته که سرعت رشد جمعیت در شهرستان شهریار بالاست؛ اظهار داشت: امکانات و اعتبارات با رشد جمعیت متناسب نیست اما کارهای بزرگی در دست اجراست و برخی از پروژه ها که سالها درباره آن صحبت می شد امروز به مرحله اجرا رسیده است.
طاهری کمک های دولت به ساخت بیمارستان را قابل توجه دانست و افزود: همراه با کمک خیرین دولت اعتبارات بسیاری به ساخت بیمارستان اختصاص داده است.
وی به برخی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده اشاره کرد و ادامه داد: در رابطه با موضوع برق شهرستان شهریار علاوه بر کمبود کلی برق همانند کل کشور، درخصوص تجهیزات نیز مشکلاتی وجود داشت که با نصب تجهیزات برطرف شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با تشریح پیگیری مسایل و مشکلات مناطق مختلف با برگزاری جلسات شورای اداری در شهرها گفت: جلسه شورای اداری شهریار را در این دوره در شهرک امیریه برگزار خواهیم کرد تا مسایل و مشکلات این منطقه به صورت ویژه ببرسی و رفع شود.
طاهری در ادامه سخنان خود به موضوعات مطرح شده توسط اهالی شهرک امیریه پاسخ گفت و اظهار داشت: هیچ موفقیتی حاصل نمیشود مگر آن که مردم نیز مشارکت کنند.
وی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم را وظیفه مسئولین دانست و گفت: اگر در اداره یا دستگاهی به شهروندی بی احترامی شد به بنده اعلام کنید.

 

منبع: فرمانداری شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

دیدار مردمی فرماندار و مسئولین شهرستان شهریار در شهرک امیریه

برگزاری کمپین آموزشی و اطلاع رسانی بیماری های منتقله از آب و غذا در امیریه شهریار

بازدید شهردار شهریار و نائب رئیس شورای اسلامی شهر از شهرک امیریه

خروج از نسخه موبایل