نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رسیدگی به پرونده ۱۵۰ نفر از مددجویان حوزه دادسرای شهریار در اردوگاه فشافویه

به گزارش خبرشهر، به نقل از روابط عمومی اردوگاه فشافویه ، جواد اسدی معاون دادسرای شهریار به همراه سعید غلامی دادیارشعبه هفتم این دادسرا با حضور در اردوگاه فشافویه از نزدیک به درخواستهای مددجویان شامل درخواستهای مرخصی ، عفو و آزادی مشروط و دیگر درخواستهای مددجویان رسیدگی کردند.
در این جلسه رسیدگی، ۱۵۰ نفر از مددجویان درخواستهای مختلف خود را تحویل معاون دادسرای شهریار دادند.

 ارائه مشاوره حقوقی – قضائی برای خانواده‌های مددجویان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه

چهار نفر از مشاوران حقوقی معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران به خانواده‌های زندانیان اردوگاه فشافویه، مشاوره حقوقی – قضائی دادند.
سرپرست گروه مشاوره حقوق گفت:​در این برنامه بیش از ۵۰ مورد مشاوره صورت پذیرفت.
حجت الاسلام والمسلمین محمد زالی افزود:​ حضور مشاوران حقوقی در جمع خانواده‌های مددجویان و ارائه راه کار‌های مناسب و قانونی برای این افراد آسیب دیده جامعه می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات و ارائه دهنده راه حل مشکلات آنان و تسریع در روند رسیدگی به پرونه‌های مددجویان باشد.
مدیر اردوگاه فشافویه هم در حاشیه این برنامه ۴ ساعته گفت​:طی هماهنگی با معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران برای نخستین بار گروه مشاوران حقوقی –قضائی برای ارائه خدمات و مشاوره رایگان در اردوگاه حضور یافتند و پس از استقرار آنان در سالن‌های ملاقات از نزدیک با خانواده‌های مددجویان دیدار و ارائه خدمات کردند.
محسن شمس زارع افزود​: در نظر است طی درخواستی از دادگستری استان تهران هر ماهه گروه مشاوران حقوقی – قضائی در این اردوگاه حضور پیدا کنند و بصورت رایگان برای خانواده‌ها برنامه مشاوره رایگان داشته باشند.

 

 

خروج از نسخه موبایل