نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عدم مهارت آموزی زنان و دختران عامل اصلی در کاهش حضور موثر آنان در جامعه است

به گزارش خبرشهر، دکتر آبایی مشاور معاون وزیر ارتباطات در همایش دختران آفتاب که به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در شهرستان شهریار برگزار شده بود با اشاره به لزوم مهارت آموزی دختران و زنان گفت: ما یادمان رفته است که در ایران زنان خیلی با ارزش و قابل احترام هستند درست است بعضی از اوقات دچار چالش میشوند و دچار سختی میشوند اما این اصل موضوع را تغییر نمیدهد.
وی افزود: زنان ما مهارت آموزی نکردند و این باعث میشود فعالیت و حضور زنان در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمتر بشود و اگر این زمینه برای حضور زنان در شهرستان شهریار فراهم بشود ما هم قول میدهیم به عنوان کارآفرین و فعال در این حوزه آموش های لازم را به بانوان ارائه بدهیم.
خانم آبایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی در کشور گفت: ما باید بدانیم در کشورمان در حال حاظر وارد جنگ اقتصادی شده ایم؛ جنگی که از بیرون از مرز ها به ما تحمیل شده است، ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سرگذاشته ایم و  الان نیز باید با این جنگ اقتصادی و چالش اقتصادی مقابله و مبارزه کنیم و اینجاست که نقش زنان بخوبی نشان داده میشود و احتیاج است از سرمایه های مالی و اجتماعی کشور مراقبت شود.
این فعال اقتصادی افزود: اگر جوان های ما فضای اشتغال و کار برای حضورشان در جامعه فراهم نباشد دچار مشکل میشویم و ماباید این فضاها را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب بدنبال نخبه گرایی است که ما باید در این راستا آموزش دهیم جوانان را و
الان و در این عصر و فضای مجازی فرصت های بسیار زیادی به منظور آموزش و فعالیت وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم و با کمک مسئولین اقدام کنیم.

منبع: فرمانداری شهریار

 

خروج از نسخه موبایل