نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

راهکار فوق العاده سریع برای دانلود سریال های محبوبتان

شرکت Netflixیک شرکت جهانی رسانه سیال و تولیدکننده مجموعه‌های تلویزیونی است که تا آغاز سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۵ میلیون مشترک دارد.این شرکت فعالیت‌اش را از سال ۱۹۹۸ با ارسال پستی دی‌وی‌دی آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ سرویس رسانه سیال را ارائه کرد.در سال ۲۰۱۰ حوزه فعالیت‌اش را به کانادا گسترش داد و هم‌اکنون در ۱۹۰ کشور دنیا خدماتش را ارائه می‌دهد. Netflixاولین سریال خود، خانه پوشالی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد و هم‌اکنون صدها ساعت برنامه تولید می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۷راه‌اندازی شد و در لوس گاتوس، کالیفرنیا مستقر است.

شرکت Netflix به تازگی ویژگی جدیدی رو به اپلیکیشن اندروید خود اضافه کرده و اسم اون دانلود هوشمند می باشد.این ویژگی تمام دانلودهای اخیر شما رو پاک می کند و به جای اون قسمت های جدید سریال موردعلاقه شما رو دانلود می کند.تنها این ویژگی نیازمند Wi-Fi و فضای ذخیره کافی می باشد.

برای مثال : اگر شما اپیزودهای ۱ تا ۳ سریالی رو دانلود کرده باشید ، بعد قسمت اول رو نگاه کرده باشید ، این برنامه قسمت ۱ رو برای شما پاک می کند و به جای اون قسمت ۴ سریال رو دانلود می کند و بدین صورت فضای داخلی شما نیز حفظ می گردد.



اگر شما می خواهید قسمت های دانلود شده را نگه دارید و بعدا باز اون رو مشاهده کنید ایرادی ندارد ، تنها کافیست بخش دانلود هوشمند رو در بخش کاربری غیر فعال کنید.

معمولا زمانی که شما ویدیوهای زیادی رو دانلود کنید برنامه Netflix به شما اخطار می دهد و از دانلود بیشتر فایل ها جلوگیری می کند.این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا حد مجاز دانلودها رو رعایت کنید.این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این ویژگی به سیستم عامل iOS اضافه می شود.

قطعا این موضوع می تواند خبر خوبی برای طرفداران برنامه Netflix باشد و آنها به راحتی می توانند سریال های خود رو به صورت اتوماتیک و هوشمند دانلود کنند و از دیدن سریال های موردعلاقه خود لذت ببرند.

شرکت Netflix با این ویژگی می تواند کاربران بیشتری رو به خود جذب کنند و این یک سیاست گذاری جالب از سمت این کمپانی می باشد.در نهایت این ویژگی با تمام مزیت های خود هنوز که هنوزه نمی تواند معزل اصلی این شرکت یعنی محدودیت دانلود رو پوشش دهد و امیدوار هستیم که شرکت Netflix این موضوع رو نیز برطرف کند.

خروج از نسخه موبایل