نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

باید با به کنار گذاشتن گرایش های سیاسی پا به جنگ اقتصادی بگذاریم

به گزارش خبرشهر، محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس جمهوری اسلامی ایران در همایش دختران آفتاب گفت: باید باور کنیم در این شرایطی که اقتصاد کشور به نفت وابسته است و الان نمیتواند نفت خود را بفروشد و پول به کشور وارد کند. ما باید باور کنیم که کشور وارد یک جنگی تمام عیار شده است که اقتصادی نام دارد.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که امروز نیازی به پوشیدن پوتین و لباس جنگی نیست؛ اظهار داشت: باید با به کنار گذاشتن ملاک، معیار و گرایش های سیاسی پا به این جنگ اقتصادی بگذاریم و اگر باورنکنیم با زلزله ی سخت اقتصادی مواجهه خواهیم شد.
مهندس محمودی با تاکید بر این که دختران ما همیشه در کشور نقش اصلی را داشته اند؛ افزود: این یک شعار نیست و یک نقش واقعی است.
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: الان وقت ان است که مدارا کنیم؛ الان وقت آن است که امید را در دل جوانان زنده نگه داریم و این، وظیفه مهم مادران است. امروز تنظیم اقتصاد خانواده، شادابی خانواده و رونق بازار مهر ورزی در خانواده برعهده مادران است.
مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در پایان سخنان خود افزود: در استان تهران و شهرستان هایی که در حوزه انتخابیه بنده میباشد؛ میبایست از بانوان به نحو مطلوب و کارآمدتری استفاده کرد و نظر و عقیده بنده بر این است که توانایی و کارهایی که خانم ها میتوانند انجام دهند مردان در توانشان نیست که میبایست در جهت توسعه و رشد منطقه از این موضوع مهم بهره برد و از دختران آینده ساز کشور در حوزه های مختلف به نحو شایسته استفاده نمود.

 

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل