نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه ایجاد سرانه های ورزشی در شهر فردوسیه برگزار شد

به گزارش خبرشهر، جلسه هماهنگی ایجاد فضاهای ورزشی و بالابردن سرانه ورزش در شهر فردوسیه با حضور معاونین شهردار ، مسئول حوزه سرمایه گذاری ،اعضای شورای اسلامی شهر و آقایان آرش صادقیانی عضو اسبق تیم ملی والیبال ، نجفی عضو اسبق تیم ملی والیبال، نظری عضو سابق تیم ملی کشتی  در دفتر شهردار برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ایجاد و بالا بردن سرانه ورزشی در شهر فردوسیه برگزار شده بود در رابطه با فراهم نمودن این مهم بحث و تبادل نظر شد و از نظر کارشناسان ورزشی پیشکسوت حاضر در جلسه استفاده گردید .

چهارلنگ مسئول حوزه سرمایه گذاری شهرداری فردوسیه در این جلسه با اشاره به جامعه  ورزش دوست در شهر  افزود : شهر فردوسیه همواره در زمینه های مختلف توانسته قهرمانان و نخبگان زیادی در رشته های گوناگون تربیت نموده و تحویل جامعه نماید .

وی افزود : باید زمینه های رشد و تعالی برای جوانان پرشور و با استعداد شهر فراهم گردد چرا که شهر فردوسیه شاهد قهرمانی جوانان در رده های جهانی و بین المللی در خود بوده است ، لذا باید به طور  ویژه به این موضوع توجه داشت و با  حمایت های ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گام های لازم را در این زمینه برداشت .

 

 

منبع: شهرداری فردوسیه

خروج از نسخه موبایل