نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست تخصصی پروژه مهر 97 و ستاد ثبت نام + تصویر

به گزارش خبرشهر،  نشست تخصصی پروژه مهر سال ۹۷ در راستای بازگشایی مطلوب مدارس با حضور صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،پارسا مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین و مدیران تمام مقاطع تحصیلی شهرستان شهریار در سالن شهید منتظری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری و عرض خیرمقدم خدمت مدیران شهرستان شهریار، با اشاره به حدیث شریف امام صادق(ع) در راستای تکریم ارباب رجوع که می فرماید: « بدان که هر عمل کریمانه و کار پسندیده ای را که درباره یکی از بندگان خدا انجام داده ای در واقع به شخص خود احترام نموده ای و شرف خویشتن را زیبا ساخته ای پس هرگز تشکر خدمتی را که درباره خود کرده ای از دیگران مخواه » بر تکریم ارباب رجوع در ایام ثبت نام و انجام امور جاری آموزشگاه تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به موضوع مهم پروژه مهر و ستاد ثبت نام ابراز داشت : اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس شهرستان شهریار و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس باید اولویت کمیته های پروژه مهر در شهرستان و مدیران مدارس باشد.

وی افزود : امیدواریم با تلاش همکاران و دستگاه‌های اجرایی مربوط در سال تحصیلی جاری که به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطرح شده است ،شاهد اقدامات مطلوبی در راستای اجرای پروژه مهر ۹۷باشیم.

در ادامه جلسه داود آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه در سخنانی به تشریح بخشنامه ها و شیوه نامه پروژه مهر پرداخت و افزود : کلیه فعالیت های مدارس در خصوص اجرای پروژه مهر بصورت مستند تهیه گردد .

صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در سخنانی به بحث ثبت نام دانش آموزان در مدارس پرداخت و اظهار کرد: ملاک ثبت نام دانش آموزان در مدارس  دستور العمل های موجود و ارسالی از سوی وزارت متبوع و اداره کل می باشد و مدیران مدارس نیز بر اساس همین دستورالعمل ها و آیین نامه و ضوابط اجرایی اقدام به ثبت نام از دانش آموزان می نمایند.

صیدلو در ادامه تاکید کرد: جلب رضایت حداکثری اولیاء و دانش آموزان در هنگام ثبت نام و رعایت قانون از جمله برنامه های مدیران مدارس در هنگام ثبت نام می باشد و مدیران باید فضایی در مدارس ایجاد کنند که اولیاء و دانش آموزان با کمترین دغدغه خاطر بتوانند نسبت به ثبت نام در مدارس اقدام کنند.

در پایان این جلسه از تعدادی از مدیرانی که در راستای نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهریار با اداره آموزش و پرورش همکاری دارند و دانش آموزان موفق و برتر هنرستان های کاردانش که در مسابقات کشوری و استانی مقام کسب کرده اند ، تقدیر شد.











 

خروج از نسخه موبایل