نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سامسونگ و این بار قدرتنمایی با سری استار گوشی های هوشمند

به گزارش خبرشهر، امروز تصاویری منتشر شد که نشان می دهد به زودی موبایل سامسونگ گلکسی J7 Star به زودی در فروشگاه اینترنتی T_mobile فروش خود را آغاز می کند. این گوشی هوشمند که جدید ترین محصول این برند کره ایی محسوب می شود در ماه فوریه خبر هایی از ساخت آن منتشر شد. این گوشی هوشمند در کنار نسخه ارزان تر آن یعنی J3 Star را باید گوشی های موبایل خوش قیمت سامسونگ در بازار جهانی برای نیمه دوم سال دانست.

بسیاری از علاقه مندان موبایل این موضوع را به خوبی می داند که سامسونگ سال ها است از کلماتی مانند پرایم ، پرو و ایس به عنوان پسوند برای مدل های خود استفاده می کنند و مدت ها بود از کلمه استار در این برند خبری نبود حال باید شاهد این پسوند در آخرین گوشی میان رده سامسونگ در بازار جهانی باشیم گوشی هوشمندی که هنوز قیمت فروش آن به صورت رسمی بیان نشده است اما باید قیمتی در حدود ۱۸۰ دلار را برای این گوشی موبایل پیش بینی کرد.

J3 Star در اواخر ماه ژوئن در وب سایت تی موبایل در اختیار کاربران قرار گرفت و J7 Star نیز با بهره گیری از ویژگی های خاص خود به زودی روانه بازار می شود . سامسونگ گلکسی J7 Star از معدود گوشی های میان رده است که از NFC بهره می گیرد . در این سبک گوشی های موبایل معمولا نباید توقع NFC داشته باشیم.

اما در قسمت های دیگر نیز ویژگی های خوبی در این گوشی هوشمند دیده می شود بهره گیری از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی و استفاده از پنل سوپر آمولد با وجود اینکه یک خبر بسیار خوب برای علاقه مندان و کاربران سامسونگ محسوب می شود اما استفاده از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ در روز هایی که بیشتر برند های موبایل از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده می کنند کمی ظاهر این دستگاه را مورد انتقاد قرار می دهد. اما سامسونگ برای دوربین بسیار خوب عمل کرده است و دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی را برای دوربین های اصلی و دوربین سلفی در نظر گرفته که بسیار کاربر پسند است برخلاف گوشی های دیگر سری جی این بار از فلش دوربین سلفی خبری نیست  و باید قید این ویژگی  کاربردی برای طرفداران سلفی رادر این گوشی هوشمند زد.

این گوشی هوشمند ۳۲ گیگابایتی از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری استفاده می کند و به نظر شاهد یک باتری قدرتمند در این گوشی هوشمند باشیم. سامسونگ هنوز نوع پردازنده این موبایل را مشخص نکرده است اما فرکانس ۱.۶ برای این پردازنده هشت هسته ایی به نظر گرفته است و در آخر نیز یک خبر بسیار جالب که ساموسنگ قابلیت تشخیص چهره را نیز برای کاربران در نظر گرفته است قابلیتی که به صورت نرم افزاری این روز های بسیار موفق عمل کرده است.

خروج از نسخه موبایل