نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئولان نباید با تسویه حساب‌های شخصی مسائل و مشکلات کشور را نگاه کنند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در خطبه‌های نماز جمعه شهریار با اشاره به شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی توجه ویژه‌ای به این ایام داشته باشند و با حضور پر شور مروج فرهنگ ناب تشیع باشد، شهرداری‌ها و ادارات نیز شهر را سیاه‌پوش کنند.

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر در فرانسه همایشی برگزار شد که هم‌پیاله بودن منافقین و فرانسه بیش از گذشته نمایان شد، مسائلی همچون ایجاد مشکل بیشتر برای ایران اسلامی را از دشمنان خواستند در صورتی که مردم و مسئولان با تلاش، شما تفاله‌ها را به زباله‌دان تاریخ می‌سپارند، این را به دشمنان و منافقین می‌گوییم که مردم هیچ‌گاه از نظام دور نشده و نمی‌شوند.

امام جمعه شهریار با اشاره به ۲۱ تیرماه به عنوان روز ملی حجاب و عفاف افزود: دشمن به دنبال اختلال در مسیر عفاف و حجاب است، امروز همه باید مروج و آمر به این معروف و سفیر حجاب و عفاف در جامعه باشیم تا بتوانیم دشمن را از رسیدن به اهدافش بازداریم.

سالمی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: هر سه قوه باید در کنار هم مشکلات مردم را رفع کنند، امروز نباید با تسویه حساب‌های شخصی بخواهیم مسائل را نگاه کنیم، مسئولان مشکلات مردم را درک کنند و پاسخگو باشند، با بحران مواجه نیستیم بلکه مشکل داریم، در حالی که دشمن می‌خواهد بحران ناامیدی، یأس و فاصله گرفتن مردم از نظام و دولت را رواج دهد.

وی ضمن تشکر از موضع رئیس‌جمهور در رابطه با فروش نفت گفت: دشمن به دنبال ایجاد فشار و شلوغی در کشور است، راه مبارزه با دشمنان مدنظر قرار دادن شفافیت می‌باشد، ضمن اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با سودجویان ضرورت دارد، مردم مانند همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و دولت هستند.

امام جمعه شهریار با اشاره به لزوم مقابله با قاچاق و ضرورت حمایت از تولید ملی خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب را در رأس امور خود قرار دهیم، البته در زمینه برق و گاز هم صرفه‌جویی ضرورت دارد، در حوزه برق اگر یک لامپ ۱۰۰ صرفه‌جویی انجام شود مشکلی برای تأمین برق کشور رخ نمی‌دهد.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل