نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کسب 9 رتبه کشوری توسط هنرجویان شاخه کاردانش

به گزارش خبرشهر،  عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان  تهران در تشریح این خبر گفت : از بین ۱۲  هنرجوی اعزامی به استان البرز ، ۹  هنرجوی شاخه کاردانش شهرستان های استان تهران موفق به کسب  رتبه های اول  تا سوم شدند.

وی افزود: امیر حسین شیرازی از جواد آباد در رشته پرورش صنعتی دام های سنگین و فاطمه خسروی از شهریار  در رشته عکاسی دیجیتال موفق به کسب رتبه های  اول کشوری در این دوره از مسابقات شدند.

فولادوند، ادامه داد: محسن احسانی از رباط کریم در رشته زراعت غلات و حبوبات و محبوبه جامی از شهر قدس  در رشته طراحی و توسعه صفحات وب موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان  تهران اظهار داشت: احمد رضا زار علی از اسلامشهر در رشته تعمیر تلفن های رومیزی و همراه ، ملیکا رستمانی از ناحیه ۱ شهر ری در رشته امور اداری ،  عطیه گودرزاز ناحیه ۱ شهر ری در رشته چهره سازی ، نگار حاتمی از شهریار در رشته قلم زنی روی فلز و مائده اسدی از ناحیه ۱ شهر ری در رشته نقشه کشی ساختمان از جمله هنرجویانی بودند که موفق به کسب جایگاه سوم در سطح کشورشدند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از زحمات هنرجویان، خانواده های آنها و همه عوامل آموزشی که به هر نحو در کسب این موفقیت تاثیر گذار بوده اند ،تصریح کرد: کسب این رتبه ها نشانگر آموزش کیفی و مهارتی کاردانش در سطح  هنرستانها و تنوع رشته های هنرستانی در این استان می باشد.

فولادوند در پایان خاطرنشان کرد : با برنامه ریزی و ایجاد انگیزه به طرق مختلف در هنرجویان و هنرآموزان و ایجاد فرهنگ سازی در خانواده های آنها در تشویق به ادامه تحصیل فرزندانشان در هنرستانهای کاردانش انشاء الله در آینده نیز شاهد این دست  رتبه های کشوری  خواهیم بود .

لازم به ذکر است که مرحله کشوری و نهایی این دوره از مسابقات علمی کاربردی از نهم  تا یازدهم  تیر ماه  به میزبانی استان البرز  برگزار  شد.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل