نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور معلمان و دانش آموزان برگزیده شهریار در آیین اختتامیه کنگره ملی پرسش مهر رئیس جمهور

به گزارش خبرشهر، صبح امروز مراسم اختتامیه هجدهمین « پرسش مهر رئیس جمهور »باحضور ملاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی ، بطحایی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین آموزش و پرورش ،دانش آموزان ،فرهنگیان و اولیا دانش آموزان منتخب کشوری سراسر کشور ،در باغ موزه دفاع مقدس برگزار گردید.

در این مراسم ملاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی از شرکت ۵ میلیون نفر از دانش آموزان و معلمان و خانواده های آنان در هجدهمین پرسش مهر رئیس جمهور تقدیرکرد.

در حاشیه این مراسم باشکوه مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش در سخنانی از شرکت ۴۵ هزار دانش آموز و معلم شهریار در هجدهمین پرسش مهر رئیس جمهور تقدیر و تشکر کرد .

پارسا در ادامه اظهار داشت :در هجدمین پرسش مهررئیس جمهور ،  ۱۵ نفر از دانش آموزان و معلمان شهریار برگزیده شدند که یک اثر دانش آموز به عنوان منتخب کشوری و ۱۴ اثر دانش آموزان و معلمان به عنوان منتخب استانی انتخاب شدند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد : امسال هجدهمین دوره پرسش مهر با عنوان « چگونه محیط مدرسه را به محیط تحمل افکار دیگران و احترام به نظرات مختلف و اخلاق و ادب تبدیل کنیم و چگونه و با چه سبکی ارتقای اخلاق و ادب و کسب توان تحمل بالاتر را تمرین کنیم؟»در آغاز سال تحصیلی از سوی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان مطرح شد.

وی ابراز داشت : دانش‌آموزان هرساله در قالب ۱۲ رشته گروهی و انفرادی شامل «سخنوری» ، «مقاله پژوهشی»، «شعر»، «داستان کوتاه»، «وب نوشت»، «گرافیک»، «طراحی»، «نقاشی»، «خوشنویسی»، «سرود همگانی»، «نمایش‌نامه نویسی» و «فیلم کوتاه» پاسخ‌های خود را ارائه می کنند.

در پایان مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از شرکت دانش آموزان و معلمان در هجدهمین پرسش مهر رئیس جمهور ،این موفقیت  را به برگزیدگان تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت در تمامی مراحل علمی و زندگی از خداوند متعال مسئلت کرد .

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل