نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید فرماندار شهریار و امام جمعه اندیشه از روند برگزاری آزمون کنکور سراسری97 در شهریار

به گزارش خبرشهر،  طاهری فرماندار شهریار و حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه شهر اندیشه به همراه مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از روند برگزاری دومین روز از آزمون کنکور سراسری ۹۷،از حوزه های الزهر(س) ،شهید مفتح و دین و دانش بازدید کردند.

طاهری فرماندار شهرستان شهریار پس از بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در گفتگو با دفتر اطلاع رسانی شهرستان شهریار، ضمن ابراز رضایت از نظم و آرامش حاکم در مرحله برگزاری آزمون ، از خدمات و تلاش های دست اندرکاران برگزاری آزمون کنکور سراسری قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروج نیز در سخنانی ضمن خداقوت به عوامل اجرایی کنکور سراسری ، از نحوه برگزاری آزمون و امکانات فراهم شده ابراز رضایت کرد.

مجیدپارسا مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ نیز در حاشیه این بازدید، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری در محیطی خوب و باآرامش برای داوطلبان ارائه کرد.

شایان ذکر است : در دومین روز از آزمون کنکور سراسری ۹۷ داوطلبین گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه و داوطلبین گروه آزمایشی زبان خارجه عصر جمعه همزمان با سراسر کشور در در یک فضای آرام با هم به رقابت پرداختند.

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل