نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتظار می‌رود معایب و مشکلات شهر به سرعت در عمل برطرف شود

به گزارش خبرشهر، علی مهدور رئیس شورای شهر در ابتدای شصت و ششمین جلسه رسمی شورای شهر بازی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را مقابل تیم های پر قدرت اسپانیا و پرتغال تبریک گفت و این ایستادگی و درخشش را حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایت مردم ایران دانست .  

وی در ادامه سخنان خود ضمن گلایه از نظافت شهر افزود : ما به دنبال انتقاد مغرضانه از عملکرد شهرداری نیستیم بلکه با دلسوزی تمام نقطه ضعف‌ها را بیان می‌کنیم تا تدبیری برای رفع آنها اندیشیده شود به نظر می‌رسد ما در مدیریت خدمات شهری با ضعف‌ها و نقص‌هایی روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای شهر در ادامه تاکید کرد : مردم از ما به عنوان نمایندگانشان در پارلمان محلی انتظار رسیدگی به امور را دارند و ما نیز موظف هستیم این خواسته مردم را به مدیران شهری به ویژه شهردار انتقال دهیم و انتظار می‌رود معایب و مشکلات به سرعت و در عمل برطرف شود .

مهدور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر اطلاع رسانی بار دیگر از اطلاع رسانی مناسبت ها در شهر گلایه کرد و افزود : باید از شیوه‌های اطلاع‌رسانی، درست و دقیق در برنامه‌ ها ، اهداف و عملکرد بویژه در مناسبتهای ملی و مذهبی در شهر استفاده شود .

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش پایانی سخنان خود برضرورت توسعه طرح‌‌ها و افزایش سرانه فضای سبز تاکید کرد و به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم لازم است از سوی این سازمان پارک اختصاصی برای بانوان در این شهر راه‌اندازی شود .

خروج از نسخه موبایل