نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایشگاه راز زندگی + نبض زندگی در فردوسیه افتتاح شد

به گزارش خبرشهر،  طی مراسمی با حضور علیرضا اسدی شهردار ، کاشانی پور رییس شورای شهر فردوسیه، خانم زرین قلم مدیر موسسه مهر آفرینان ، گروه اجتماع محور فردوسیه ، نمایندگان اداره بهزیستی ، ائمه جماعات ، خانواده معظم شهدا نمایشگاه راز زندگی و نبض امید افتتاح گردید.
این نمایشگاه که در راستای ترویج زندگی سالم و توجه به عملکرد موفق زندگی های سالم و بی غل و غش در راستای ترویج و ارتقا فرهنگ عمومی خانواده ها برگزار گردید و همچنین در راستای افزایش علم و آگاهی شهروندان و همچنین ایجاد اقدامات فرهنگی در شهر بر پا شده بود که با استقرار غرفه های مختلف در حوزه های مختلف فرهنگی امنیتی ، اجتماعی و حتی ورزشی ارائه خدمات به شهروندان را آغاز نمودند.

در این نمایشگاه شهردار فردوسیه ضمن تاکید بر اهمیت به نقش عمومی و شهروندی و توجه به این مقوله مهم در زندگی افزود : ایجاد مراسمات و نمایشگاه های مختلف در حوزه فرهنگ سازی عمومی یکی از اقداماتی است که شهرداری فردوسیه در حال حاضر به آن پرداخته است و انشا الله در آینده نیز اینگونه مراسمات در دستور کار شهرداری قرار گرفته است .

وی افزود : در نمایشگاه فوق که به تعداد چهار غرفه در پارک ولی عصر عبد آباد برگزار شده است و با استقبال گرم شهروندان روبرو شده است خوشبختانه شاهد استفاده عمومی در این راستا هستیم.

وی در ادامه افزود: از شهروندان عزیز میخواهیم در راستای ارتقا فرهنگ عمومی طرح ها و پروژه های خود را به شهرداری ارائه دهند تا شهرداری ضمن بررسی و کارشناسی آنها را عملی نماید.

منبع: شهرداری فردوسیه

 

خروج از نسخه موبایل