نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی اندیشه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تقدیر از زحمات همه عزیزان زحمتکش در این حوزه بهروز کاویانی به همراه اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ضمن دیدار فاضل حسینی رییس دادگستری و حسین زاده دادستان شهرستان شهریار از زحمات و تلاش‌های مجموعه دادگستری و دادسرای انقلاب شهرستان شهریار قدردانی کرد .
در این دیدار بهروز کاویانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه قضایی در شهرستان شهریار گفت: امنیت پایدار در شهرستان و منطقه قطعا به دلیل سعی و تلاش جمعی در مجموعه امنیتی شهرستان به ویژه دادگستری و دادسرای انقلاب است که با تلاش این عزیزان امروز شاهد رضایت خوبی توسط شهروندان هستیم که جا دارد تلاشهای این عزیزان تقدیر نماییم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت : همکاری‌های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری شهرستان شهریار با شهرداری ها در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده است و همواره این دو مجموعه کمک حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده اند .
در ادامه این دیدار اعضای شورای اسلامی نیز به نوبه خود از تلاش‌های مجموعه دادگستری و دادسرای انقلاب شهرستان شهریار و از رسیدگی به درخواست‌های مردم در حوزه قضایی تقدیر به عمل آوردند .

منبع: شهرداری اندیشه

خروج از نسخه موبایل