نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پایان مرحله مقدماتی در گروه‌های ۵ و ۶

به گزارش خبرشهر، در ادامه مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز ۲ دیدار به طور همزمان از گروه ششم رقابت‌ها برگزار می‌شود. در ورزشگاه “یکاترینبورگ” این شهر تیم‌های مکزیک و سوئد با قضاوت “نستور پیتانا” از آرژانتین روبروی هم قرار می‌گیرند. مکزیک با ۶ امتیازی که از ۲ بازی قبلش کسب کرده برای صدرنشینی در این گروه مسابقه می‌دهد، اما سوئد سه امتیازی رقابت سختی با آلمانی دارد که این تیم هم با کسب سه امتیاز، به مصاف کره جنوبی حذف شده می‌رود. دیدار آلمان و کره در ورزشگاه “کازان” این شهر با قضاوت “مارک گایگر” آمریکایی برگزار می‌شود.
اما از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب ۲ دیدار همزمان گروه پنجم رقابت‌ها برگزار خواهد شد. در ورزشگاه “اوتکریتیه” مسکو تیم‌های برزیل و صربستان با قضاوت علیرضا فغانی به دیدار هم می‌روند. بعد از مسابقه آلمان و مکزیک این دومین دیداری است که فغانی به عنوان داور جام انتخاب می‌شود. برزیل چهار و صربستان سه امتیاز از مسابقات قبلی خود کسب کرده اند و برای بقا در مسابقات روبروی هم قرار می‌گیرند.
همچنین ورزشگاه “نیژنی نووگورد” این شهر میزبان دیدار تیم‌های سوییس و صربستان است که با قضاوت “کلمنت تورپین” فرانسوی برگزار می‌شود. کاستاریکا بدون امتیاز حذف شده این گروه محسوب می‌شود، اما سوییس چهار امتیازی برای صعود می‌جنگد.
دیروز در ادامه مرحله سوم دیدار‌های گروهی و از گروه سوم رقابت ها، دانمارک و فرانسه به تساوی بدون گل رسیدند و پرو ۲ بر صفر از سد استرالیا گذشت. با این نتایج فرانسه با هفت امتیاز و دانمارک با پنج امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعد صعود کردند، پرو و استرالیا هم به ترتیب با سه و یک امتیاز رده‌های سوم و چهارم این گروه را کسب کردند و حذف شدند. در گروه چهارم مسابقات هم آرژانتین ۲ بر یک از سد نیجریه گذشت و کرواسی ۲ بر یک ایسلند را شکست داد. با این نتایج کرواسی با ۹ امتیاز و آرژانتین با چهار امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی راه یافتند، نیجریه با سه و ایسلند با یک امتیاز سوم و چهارم گروه شدند.

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل