نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین جلسه ستاد فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرشهر، اولین جلسه ستاد فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر با حضور مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش ،فلاح پور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهریار،جوادی معاون پرورشی آموزش و پرورش و مسئولین روابط عمومی ادارات شهریار در سالن شورای آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن خیرمقدم به اعضای محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر به جهت حضور در اداره آموزش و پرورش شهریار در بیان مطالب خود به برنامه های آموزش و پرورش و فعالیتهای صورت گرفته در مورد امر به معروف ونهی از منکر و فعالیتهای فرهنگی اشاره داشت و گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا برنامه های متنوع فرهنگی در این راستا برگزار نماید.

جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار در این جلسه ضمن ارائه گزارش فعالیت های فرهنگی آموزش و پرورش در خصوص امر به معروف و نهی از منکر به روایت های  ائمه معصومین در این خصوص اشاره کرد و افزود : فرد اصلاح گر می بایست دارای خصوصیاتی باشد که می توان به عدالت ،مطابق بودن سخن با عمل اشاره کرد.

در ادامه جلسه فلاح پور دبیر ستاد امر به معروف شهریار نیز در سخنانی دستورالعمل اجرایی امر به معروف و نهی از منکر را مطرح کرد و عنوان کرد : رابطین ادارات گزارش فعالیت های صورت گرفته را آخر ماه به دبیرخانه فرهنگی آموزش و پرورش ارسال نمایند.

در پایان اعضای ستاد فرهنگی هرکدام گزارشی از فعالیت های انجام شده  را در راستای امر به معروف و نهی از منکر ارائه دادند.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل