نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فعال سازی 45 پایگاه تابستانی در شهرستان شهریار برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش خبرشهر، با حضور مجیدپارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ،جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی،آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه ،حبیبی مسئول ارزیابی عملکرد ، کارشناسان آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان ،فرهنگیان و اولیای دانش آموزان فعالیت پایگاه های تابستانی شهریار در مراسمی نمادین در آموزشگاه پیام نور دخترانه شهریار آغاز گردید.
مدیر آموزش و پرورش در این مراسم مفرح ، مدرسه را به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت دانست و افزود : ایجاد نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و شکوفایی در همه ی ابعاد وجودی یک دانش آموز می شود.
پارسا در ادامه پایگاههای تابستانی را فضایی جهت ایجاد نشاط و کسب انرژی در دانش آموزان دانست و عنوان کرد : توجه به تمام فعالیت ها بخصوص هنر و تربیت بدنی و بویژه سلامت دانش آموزان در برنامه های پایگاه های تابستانی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی غنی سازی پایگاههای تابستانی را مهم ارزیابی کرد و افزود : از تمام ظرفیت ها برای این مهم برنامه ریزی شود و پیشنهاد کرد از اولیای هنرمند دانش آموزان نیز در این راستا برای تقویت وغنی سازی پایگاههای تابستانی استفاده گردد.
در ادامه جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهریار در سخنانی هدف از برپایی پایگاه های تابستانی را هدف دار کردن اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین کشف استعدادهای آنان دانست.
وی به تشریح فعالیت های پایگاههای تابستانی پرداخت و افزود : برنامه های متنوعی برای دانش آموزان تدارک دیده شده که می توان به کلاسهای پرورش خلاقیت ،آموزش های قرآنی ، فعالیت های هنری خوشنویسی ، نقاشی و همچنین فعالیت های متنوع تربیت بدنی اشاره کرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی به اردوی یک روزه نشاط اشاره کرد و گفت : در این اردوی یک روزه که از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر برنامه ریزی شده ، برنامه های با نشاط و متنوعی تدارک دیده شده که می توان از آن جمله کلاسهای تربیت بدنی، استخر، رباتیک و … نام برد.
شایان ذکر است : در شهرستان شهریار ۴۵ پایگاه تابستانی با برنامه های شاد و آموزنده و متنوع در شهرهای شهرستان فعالیت خود را از ۳ تیر ۹۷ آغاز کردند.
منبع: آموزش و پرورش شهریار
خروج از نسخه موبایل