نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

طرح های اشتغال زایی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملارد بررسی شد

به گزارش خبرشهر، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملارد با هدف بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت وتوسعه اشتغال در این شهرستان به ریاست خطیبی فرماندار و با حضور دیگر اعضای این کارگروه در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل ، اعضای کارگروه با توجه به شرایط پیش آمده، مزایا و معایب  طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و کار جویان غیر دانشگاهی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. این طرح ها شامل طرح اجرایی قانون توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری و طرح فراگیر که در سامانه کارای وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برای افراد جویای کار می باشد.
خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورگفت یکی از مهم‌ترین تکالیف ما در قبال جوانان احساس مسئولیت نسبت به آینده واشتغال آنان است. خطیبی افزود دولت ایجاد اشتغال برای جویندگان کار را وظیفه خود می داند که این امر مهم مشارکت  بخش خصوصی را می طلبد.خطیبی حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح این شهرستان را از وظایف همه دستگاه های مرتبط دانست و افزود چرا که دولت به تنهایی از عهده حل این مشکلات برنخواهد آمد. وی تصریح کرد تمام طرحهایی که در غالب اشتغالزایی دولت ساعت ها کارشناسی کرده و به ادارات و سازمان های مرتبط ابلاغ کرده، می بایست این مصوبات تا حصول نتیجه پیگیری و اجرایی شود.

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل