نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید مسئولان ازکمپ های ترک اعتیاد درشهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، همزمان با هفته مبارزه باموادمخدر،محبوبه بیات رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ،صلح شوی معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد، سرگرد رشنو رئیس ستادمبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد، میرزایی نماینده شبکه بهداشت ودرمان، مرتضی قربانی ریاست اداره بهزیستی و عبداله تبار معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد، ازکمپ های ترک اعتیاد شهرستان ملارد بازدید به عمل آوردند و از نزدیک اقدامات و فعالیت های این کمپ ها را مشاهده نموده و به تبادل نظر و راهکارها در خصوص راههای کاهش مصرف در سطح منطقه پرداخته و بر لزوم بهره گیری از ساز و کارهای فرهنگی در سطح منطقه در جهت بالابردن سطح آگاهی مردم وجوانان از عوارض و معضلات استفاده از مواد مخدر تاکید نمودند.

مرتضی قربانی؛ بهترین راه مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری دانسته و اضافه نمودند: همیشه و در همه مشکلات پیشگیری بهتر از درمان است.

وی افزود: با فرهنگ سازی در بین جوانان و خانواده ها و اطلاع رسانی بابت عوارض مصرف و هشدارهای جدی در این زمینه می توان با این بلای خانمان سوز مبارزه کرد و این کار وظیفه همه آحاد جامعه است تا برای ریشه کن شدن این معضل گام بردارند.

هدف ازاین بازدید، بررسی وضعیت کمپ ها و شنیدن درد و دل معتادین بود و توجه به شرایط کمپ های ترک اعتیاد، وضعیت بهداشتی وسطح  خدمات دهی در کمپ ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: بهزیستی شهرستان ملارد

 

مطالب مرتبط:

اعلام برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملارد

آغاز بکار نمایشگاه هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملارد

تشکیل سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد

 

خروج از نسخه موبایل