نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار+گزارش تصویری

به گزارش خبرشهر، ظهر امروز آئین تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار با حضور مدیر و کارکنان آموزش و پرورش شهریار در سالن شورای آموزش و پرورش بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر برگزار گردید .

گفتنی است : این مراسم که در یک جو صمیمی انجام گرفت، مهدی تبارکی به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار معرفی و از خدمات بهروز هاشمی تقدیر شد.

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریاراز زحمات بهروز هاشمی در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره تجلیل نمود و مدت فعالیت و دستاوردهای دوران مسئولیت هاشمی را دورانی درخشان در طول فعالیت این واحد دانست.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی را مسئولیتی بسیار تاثیرگذار در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دانست و افزود: خوشبختانه کسانی که این مسئولیت را برعهده گرفته اند از توانایی و همت لازم برای قرار گرفتن در این پست برخوردار بوده اند .

وی گفت: هاشمی در این زمان درخشان تصدی معاونت پشتیبانی با صداقت و مجدانه فعالیت کرد و امیدوارم مهندس تبارکی نیز با توانمندی های خود بتواند این خدمت را ادامه و با موفقیت هدایت نماید.

در ادامه هاشمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سابق شهریار در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ۱۵ ساله در سمت های مختلف اداری به ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول این مدت پرداخت.

هاشمی همچنین بصورت ویژه از تمامی واحدهای اداره و مدارس تقدیر کرده و موفقیت های به دست آمده را حاصل همکاری همه جانبه ی تمامی همکاران دانست.

همچنین مهدی تبارکی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار نیز در سخنانی با تشکر از تمامی مسئولین و زحمات معاون سابق پشتیبانی ابراز امیدواری نمود تا در این پست بتواند  تمامی تلاش و همت خود را جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بکار بندد.

در پایان مراسم نیز ضمن قرائت احکام صادره ، مسئولیت معاونت پشتیبانی اداره به مهدی تبارکی تحویل داده شد و از زحمات بهروز هاشمی  تقدیر به عمل آمد.

 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

 

خروج از نسخه موبایل