نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشکل کمبود آب روستای اصیل‌آباد شهریار حل می‌شود

به گزارش خبرشهر، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست مردمی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: ساعت ۷ صبح را برای ملاقات مردمی اختصاص دادیم که عده‌ای از شهرستان‌های استان تهران برای بررسی مشکلات مراجعه کردند.

وی بیان کرد: عمده مشکلات مردم در ارتباط با مسائل شهرداری‌ها، مشکلات آب و کمبود فضای آموزشی بوده که صحبت‌ها و درد و دل‌های مردم با دقت مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم داده شد، همچنین از طریق سامانه سامد به صورت تلفنی به مشکلات ۱۶ نفر رسیدگی شد.

استاندار تهران با اشاره به مشکل کمبود آب روستای اصیل‌آباد شهریار افزود: اکثر تماس‌ها مربوط به مشکلات و کمبود آب روستای اصیل‌آباد شهریار بود که موضوع برای بررسی و پیگیری به شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارجاع داده شد تا در اسرع وقت این مشکل مرتفع شود.

مقیمی در مورد تأثیر دیدارهای مردمی گفت: مردم در این دیدارها مشکلات عمومی و مسائل خصوصی را مطرح می‌کنند که طرح مشکلات منطقه و حساسیت مردم نسبت به مسائل بسیار ارزشمند است که در این زمینه دستورات لازم را به دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: البته فرمانداران در همه شهرستان‌ها نشست‌های مردمی برگزار و مشکلات را رسیدگی می‌کنند، چراکه همه ما وظیفه داریم تا به مشکلات مردم رسیدگی کنیم تا حس مشارکت را تقویت کنیم، مردم برای دیدارهای این چنینی وقت می‌گذارند و انتظار دارند که به مشکلاتشان رسیدگی شود و ما تمام سعی خود را در این زمینه انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل