نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تخصیص ۴۰ درصد بودجه شهرداری شاهدشهر به کارهای عمرانی

به گزارش خبرشهر، احمد زارع شهردار شاهدشهر در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که به شکل اختصاصی در شاهدشهر برگزار شد گفت: از بودجه ۱۶ میلیاردتومانی شهرداری شاهدشهر ۹ میلیارد تومان برای کارهای عمرانی اختصاص یافته است.
شهردار شاهدشهر جمع آوری رفیوژ میانی بلوار اصلی، جمع آوری ترانس های برق، ساخت استخر، رمپ و لوپ جاده کاظم آباد از جمله فعالیت های عمرانی است که در دست اجراست.
زارع شاهدشهر را دارای جمعیتی بیش از ۲۴ هزارنفر، ۱۴۸۷ هکتار وسعت، ۶۴ شهید، ۲۵۰ جانباز و ۲جانباز مدافع حرم دانست و افزود: ۸ مقام کشوری در رشته بوکس، ۲ مقام کشوری در کشتی، رتبه سوم کشوری در رشته والیبال بانوان و حضور تیم نورد ماندگار در لیگ دو کشور از افتخارات شاهدشهر است و باوجود پتانسیل های بسیار خوب در زمینه های مختلف نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستانی است.
شهردار شاهد شهر افزود: ۱۷هکتار بافت فرسوده در شاهدشهر وجود دارد که متاسفانه سند مالکیت ندارد که مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.
وی فاضلاب و آبهای سطحی شهرک مصطفی خمینی صباشهر را که به زمین های کشاورزی شاهدشهر وارد می شود یکی دیگر از  مشکلاتی دانست که ساماندهی آن را نیازمند تخصیص اعتبارات دانست.
زارع شهردار شاهدشهر در بخش دیگری از سخنان خود در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار اظهار داشت: کمربندی شاهدشهر نیازمند اعتبار جهت اتمام است که درصورت تخصیص تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار شاهدشهر ادامه داد: مشکلات مرتبط با تصفیه خانه فاضلاب که نیازمند ارائه راهکار شهرستانی است تا کشاورزان از پساب آن بهره مند شوند
وی در ادامه به مسایل و مشکلات دیگری نیز در محدوده شاهدشهر اشاره کرد و خواستار توجه و همکاری ادارات و دستگاه ها در جهت حل آنها شد.

خروج از نسخه موبایل