نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری سومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، در این جلسه فرنیاپور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از اول لغایت ششم؛ یکی از چالش­های بزرگ کشور، مردم، خانواده­ها و جوانان و تبعات بی­شمار اعتیاد را در سطحی نگاه کردن به این موضوع دانست و گفت: تک تک مدیران و حتی تمام انسان­هایی که در کشور زندگی می­کنند وظیفه دارند نهایت توان خود را در این راستا بکار ببندند تا این شکل از آلودگی از دامن جامعه پاک شود.
وی با تأکید اینکه همراهی و مشارکت مردم در این مبحث باعث می­گردد که نتیجه بهتری در بازه زمانی کمتر بدست آید؛ اظهار داشت:  حضور اداره آموزش و پرورش در این موضوع می تواند نقش کلیدی داشته باشد  چرا که با دوره های آموزشی که برای دانش­آموزان می تواند برگزار کند می تواند از این طریق موضوعات مهم را در این خصوص به خانواده­ها نیز انتقال دهد.
سپس جناب آقای محمدپور نماینده محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با  ارزیابی فعالیت ها و اقدامات شهرستان ها گفت: مسئولین شهرستان هایی که بیشتر پای کار هستند؛  نتیجه کاری آنها در کم کردن آسیب­های اجتماعی بیشتر دیده می شود.
 وی با اشاره به اینکه اگر آسیب­های اجتماعی کسترش پیدا کند نتیجه برای آن منطقه منفی خواهد بود  اظهار داشت: هماهنگی مسئولین و تلاش آنها باعث بهبود اوضاع و کمتر شدن آسیب­های اجتماعی خواهد شد. 
در ادامه جلسه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار برنامه های فرهنگی خود را درخصوص پیشگیری از اعتیاد و برنامه های پیشنهادی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را اعلام کردند و با بررسی موارد مطروحه شیوه نامه اجرایی برگزاری مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شهریار به تصویب رسید.

خروج از نسخه موبایل