نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان استعداد های درخشان

به گزارش خبرشهر، مجیدپارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از آغاز نام نویسی دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان استعداد های درخشان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷  از ۱۹ لغایت ۲۴ خرداد بصورت اینترنتی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش اعلام کرد : انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در این مدارس بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی وصرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت : متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۴ خرداد ماه برای ثبت نام  به آدرس  hoosh.medu.ir مراجعه نمایند ، در این خصوص دانش آموزان محترم جهت ثبت نام آزمون به رمز عبور همگام نیاز خواهند داشت که می توانند از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام مدارستیزهوشان در آدرس ذکر شده ، اقدام به اخذ این کد نمایند.

پارسا در خصوص نحوه سنجش و پذیرش مدارس استعدادهای درخشان عنوان کرد : سنجش استعداد و هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور در تاریخ ۵ مردادماه انجام می‌شود و اسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش درپایان بیان داشت : در آزمون ششم به هفتم تیزهوشان ۹۷-۹۸ هیچ سوالی از مفاد کتب درسی دانش آموزان وجود ندارد و سوالات آزمون فقط در زمینه استعداد تحلیلی خواهد بود و ملاک آزمون فقط استعداد و هوش دانش آموزان را تحت سنجش قرار خواهد داد.

خروج از نسخه موبایل