نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وحدت، همدلی و همراهی، نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرشهر، محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که در صباشهر برگزار شد با اشاره با ایام رحلت حضرت امام(ره) و ۱۵ خرداد گفت: باید این ایام را گرامی داشت و تجدید پیمان کرد با آرمان های امام و انقلاب اسلامی.
محمودی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات هیات رئیسه با حضور هر سه فراکسیون برگزار شد و برای اولین بار انتخاب رئیس به صورت دو مرحله ای انجام شد و در مرحله اول وزن گروه ها مشخص شد و در مرحله دوم با کناررفتن آقای حاج بابایی آقای لاریجانی بار دیگر رئیس مجلس شد.
نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، احقاق حقوق محرومین، ۳ برابر کردن بودجه کمیته امداد و بهزیستی، تاکید بر افزایش حقوق کم درآمدها و نگاه های عدالت خواهانه و حمایتی و تصویب قانون مبارزه با پولشویی را از اقدامات مثبت مجلس دانست.
محمودی وحدت، همدلی و همراهی را نیاز امروز کشور دانست و افزود: هرکسی در این برهه زمانی از مسیر همدلی و وحدت خارج شود به کشور و نظام خیانت کرده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نتیجه برگزاری این جلسات را در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دانست و اظهار امیدواری کرد اجرای مصوبات رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفع مشکلات و اجرای طرح مرتبط با محور آدران به شهریار، بازنگری در طرح هادی و تفصیلی، اجرای طرح جامع ساماندهی رودخانه شادچای، استفاده از ظرفیت تصفیه خانه موجود در حل مشکلات فاضلاب شهرک مصطفی خمینی و مدیریت و سهمیه اراضی شهریار از کانال محمدیه اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل