نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نظارت بر فعالیت ها و اقدامات، وظیفه همگانی است

 به گزارش خبرشهر، طاهری فرماندار شهرستان شهریار در هفتمین جلسه شورای اداری که به شکل اختصاصی در صباشهر تشکیل شد ضمن تبریک میلاد پربرکت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: امید است با همکاری همه مسئولان نتیجه اجرای این مصوبات را شاهد باشیم چرا که اجرای مصوبات از برگزاری این جلسات مهم تر و باارزش تر است.
طاهری با اشاره به مصوبات سفر استاندار تهران گفت: مسئولان دستگاه ها و ادارات مصوبات مربوطه را با جدیت پیگیری کنند چرا که اجرای همان مصوبات می تواند بسیاری از مشکلات شهرها و روستاها را حل کند
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با تاکید بر اجرای برنامه ها و مراسمات مرتبط با ایام رحلت حضرت امام و ۱۵ خرداد افزود: اقدامات و طرح های پیوسته در سطح شهرستان در ارتباط با تامین امنیت و افزایش توانمندی نیروی انتظامی در حال برگزاری است و توفیق این طرح ها نیازمند همکاری مسئولان و مشارکت مردم و تشکل های مردمی است.
فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظارت بر فعالیت ها و اقدامات وظیفه همگانی است و باید دقت لازم صورت گیرد و در برخی موارد رافت ها باید کنار گذاشته شود.
طاهری با اشاره به مشکل کانال محمدیه اظهار داشت: جلساتی در سطح استان با حضور فرمانداران شهرستان های مرتبط برگزار خواهد شد و با رفع اختلاف برخی ادارات مشکل برطرف خواهد شد.
وی رفع مشکل محور آدران به شهریار را نیازمند همکاری و همدلی شهرهای صباشهر و شاهدشهر با اجرای طرح جامع و فراگیر دانست تا مطالبات مردم تامین شود و گفت: فرمانداری اعتبارات ویژه ای را از محل ارزش افزوده برای اجرایی شدن آن در نظر گرفته است.
طاهری در خصوص بافت های فرسوده صباشهر اظهار داشت: با قدرالسهم تعیین شده هشت میلیاردی صباشهر با برنامه ریزی لازم و اطلاع رسانی زمینه اجرای آن فراهم شود.
فرماندار شهرستان شهریار افزود: اگر نگرانی درخصوص کیفیت آب وجود دارد با حضور اعضای شورا آزمایشات لازم صورت گیرد و نتیجه آن به اطلاع مردم برسد تا نگرانی ها برطرف شود.
وی بر رفع مشکل روشنایی ظرف یکماه آینده توسط اداره برق و شهرداری، در اختیار قراردادن زمین مورد نیاز اورژانس و جلوگیری از سوزاندن پسماندها توسط شهرداری تاکید کرد
طاهری با تاکید بر برنامه ریزی و فعالیت نهادهای فرهنگی گفت: شهرها نیازمند حضور نهادهای فرهنگی و اجرای برنامه های مناسب هستند که خلاء حضور فعالیت های فرهنگی احساس می شود

 

خروج از نسخه موبایل