نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئولین در برخورد با مردم عدالت را رعایت کنند

به گزارش خبرشهر، حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر ضمن تقدیر از ابتکار مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در برگزاری جلسات شورای اداری در شهرهای مختلف گفت: ارائه و استفاده از دیدگاهها و نقطه نظرات مسئولین شهرها در جلسات شورای اداری در این شکل برگزاری از نقاط قوت و تاثیرگذار در رفع مسایل و مشکلات است.
امام جمعه صباشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) با ذکر حدیثی گفت: حضرت امام حسن مجتبی(ع) می فرماید با مردم به نحوی برخورد کنید که دوست دارید همانطور با شما برخورد کنند و مسئولین باید در برخورد با مردم این اصل را رعایت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا که در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در صباشهر سخن می گفت افزود: عدل از اصول دین است و ما وقتی میتوانیم بگوییم عادل هستیم که در برخورد با مردم این اصل را رعایت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر روایتی از امام جعفر صادق(ع) گفت: امنیت، عدالت، فراوانی و ارزانی نیاز اصلی جامعه است که متاسفانه با تمام تلاش های صورت گرفته مشکلاتی وجود دارد که باید توجه بیشتری صورت گیرد که بخش مهم آن به ضعف نظارت برمی گردد.
موحدی نیا با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر عملکردها افزود: اگر نظارت بر اقدامات و عملکرد مدیران و مسئولین تقویت شود بسیاری از مسایل و مشکلات به وجود نمی آید.
امام جمعه صباشهر به برخی از مسایل و مشکلات شهر صباشهر اشاره کرد و گفت: اعتیاد و مواد مخدر یکی از معضلات اصلی صباشهر است که بخشی از آن به مردم و بخشی دیگر به گستردگی جغرافیایی و کمبود امکانات و تجهیزات انتظامی برمی گردد.

 

منبع: فرمانداری

خروج از نسخه موبایل