نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همه وظیفه داریم که امید را در دل مردم زنده نگه داریم

به گزارش خبرشهر، ششمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با هدف بررسی مسایل و مشکلات شهر فردوسیه در این شهر برگزار شد.
بنابر این گزارش در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار در سخنانی ضمن تقدیر از مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار به جهت برگزاری جلسات شورای اداری در شهرها و پیگیری ویژه مسایل و مشکلات مناطق مختلف شهرستان گفت: بی تردید یکی از کارهای ماندگاز مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار برگزاری جلسات شورای اداری در شهرهای مختلف شهرستان است که اجرای مصوبات این جلسات تاثیر بسیار مهمی در رشد و شکوفایی شهرستان خواهد داشت.
در ادامه جلسه مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی تدبیر فرماندار شهرستان شهریار را در برگزاری جلسات شورای اداری در شهرهای مختلف ستود و گفت: باید تمام هم و غم خود را در جهت رفع مسایل و مشکلات تولید و اشتغال به کار بندیم و هرکسی که مانعی برای اشتغال حتی یک نفر ایجاد کند به کشور و ملت خیانت کرده است.
مهندس محمودی افزایش چشمگیر اعتبارات ناشی از ارزش افزوده در شهرها و روستاها را یادآور شد و اظهار داشت: در سال ۹۶ اعتبارات ارزش افزوده در شهرستان شهریار نسبت به سال ۹۵ بیش از ۵ برابر افزایش داشته است و امیدواریم که این اعتبارات با برنامه ریزی و اجرای پروژه ها و طرح های مختلف به صورت بهینه هزینه شود.
مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار نیز پس از بحث و بررسی پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با شهر فردوسیه گفت: همه ما وظیفه داریم امید را در دل مردم زنده نگه داریم ، امید به آینده کشور، امید به رشد و پیشرفت و توسعه. چرا که در طول این ۴۰ سال گذشته رشد و توسعه کشور هیچگاه متوقف نشده است.
فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه ها اظهار داشت: همه ادارات و دستگاه ها در جهت تکریم ارباب رجوع باید میز خدمت راه اندازی کنند و ارباب رجوع نباید در اتاق های مختلف گرفتار شود و میز خدمت باید پاسخگوی سوالات و پیگیری ها باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار ادامه داد: مدیران و روسای دستگاه ها و ادارات شهرستان می بایست نسبت به نظم اداری حساسیت ویژه ای داشته باشند و بر عملکرد کارکنان خود نظارت و اشراف کامل داشته باشند.
مهندس طاهری وجود ساخت و ساز غیرمجاز، نظافت معابر و خیابان های، جمع آوری زباله ها و حریم شهر را از مسایلی دانست که شهرداری و شورای شهر می بایست بدان توجه بیشتری بنمایند.
در پایان جلسه مصوبات مختلفی درخصوص رفع مسایل و مشکلات مطرح شده به تصویب رسید.

 

منبع: فرمانداری

خروج از نسخه موبایل